Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei afrowoman!

Tror nok du snart kan slippe gleden løs for at du er gravid, ja! Kan jo ta en blodprøve bare sånn for sikkerhets skyld. Jeg måtte faktisk ta blodprøver hele 3 ganger for å se at hcg-en steg som den skulle. Selv om det var nervepirrende å vente på resultatene, var det en ekstra trygghet. Det som skjer, skjer uansett! MEN - nyt for all del at du har to blå streker, den slår jo ikke ut dersom det ikke er gravidhormoner i kroppen....

Gratulerer så mye!!!!

Klem fra

Annonse

Vi andre har vært optimistiske helt siden du tok den første testen, vi!

Hvor tok du forsøket?

Når skal du ta blodprøva?

Hei!

Jeg skal ta blodprøven på mandag. Tok forsøket hos ciconia i aarhus - veldig fornøyd med servicen der :-) Dette var det 3 forsøket i 3pakn. vår så det er jo helt utrolig at det ble 2 blå nå!!!

klem

Gratulerer så mye. Ja du er gravid. :o)

Nå er det ingen grunn for at du trenger å kjøpe mer CB tester. Dyre er de og helt unødvendige for deg nå. Kutt ut de og nyt heller en voksende mage. Gled deg til UL og det første bilde av en kommende baby.

Lykke til videre.

Hilsen

YIPPIII !

Gratulerer med to blå :-)

Jeg har fulgt spent med på når meldingen om dette skulle komme.

Nå krysser jeg alt fremover for dere: xxxxxxxxxx

Med meg går det bra og er nå i 29. uke. Kjempekoselig at vi nå er underveis samtidig. Men nervepirrende er det lenge, det er helt sikkert.

Mange hilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...