Gjest Dipsey Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Heisann! Det sies at barn kan spør mer enn ti vise kan svare, men sannelig klarte ikke mannen også å spør om ting jeg rett og slett ikke ante noe om... 1. Når vi skal til uthenting og innsetting til IVF, hvor lang tid tar det da? fra ut til inn? 2. Vi må reise langt, og blir sannsynligvis værende i oslo den tiden, får mannen dekket noe tapt arbeidsinntekt noe sted?? 3. Hvis jeg får mensen på søndag, har de oppe på RH da? Jeg må jo ringe inn mens..!! 4. Når på døgnet har dere best funnet ut at det er best å sette sprøytene?? 5. Hvis du røyker, er det sånn at det beste er å slutte med det totalt når en begynner på sprøytene?? 6. Skal første blodprøve taes på 1. mensdag? og 2. prøve taes når?? Ble masse å spør om, skulle ikke tro vi vet noe..hehe! Men alt er nytt, og jeg er mega distrè og glemsk for tiden...hadde ikke hodet sittet fast hadde jeg glemt det et sted tror jeg... Derfor er det bedre å spør dere kjære søte, for dere har gjerne vært der før... Takk for ALLE svar... (så skjønne dere er) God helg... Stor kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66853-m%C3%A5-ha-litt-hjelp-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
demio Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Kan svare litt: 2-3 dager etter egguthenting til innsetting. Dersom flere enn 2 egg blir befruktet, vil de helst vente i 3 dager for å se videre utvikling slik at de kan velge ut de beste eggene. Min mann fikk ikke dekket tapt arbeidsinntekt. Dersom jeg vet kommer på søndag, ringer jeg til RH før helga. Dette pga at jeg skal ha tilsendt rekvisisjon på blodprøvetaking 1. mensdag (denne bl.prøven kan tas på hjemstedet. Jeg satte sprøytene/pennen med Puregon kl. 10.00 og 22.00. Mest praktisk for meg. Kan ikke svare på røykespørsmålet for jeg røyker ikke selv. 2. blodprøve tas på RH om morgenen den dagen du skal til 1.UL. Man blir ENDA klokere av å spørre! Håper iallefall at dette var til litt hjelp! P.S! De er ENGLER på RH!! Lykke til! Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66853-m%C3%A5-ha-litt-hjelp-n%C3%A5/#findComment-306853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hei Dipsey! Ser du har fått svar fra demio men det er vel alltids greit med flere svar på innlegg (c: 1) På uttaksdagen har vi vært der 3-4 timer. På innsettingsdagen har vi vært 1 time. 2) Kommer litt ann på arbeidsgiver har jeg forstått.. Det enkleste er vel kanskje å be om sykemelding fra fastlegen. 3) Ring på mandag (c; 4) Jeg pleide å sette de når jeg kom hjem fra jobb. Det passet best for meg. 5) Jeg røyker ikke men fra du begynner på sprøytene begynner jo eggene å modnes og røyking kan ha innvirkning på dem.. 6) 1. blodprøve taes den dagen du begynner på sprøytene, hvis det faller på en helg så blir det nærmeste virkedag. 2. blodprøve tar du når du skal inn til første ultralyd. Hvor skal dere overnatte i Oslo?? God helg til deg også!! Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66853-m%C3%A5-ha-litt-hjelp-n%C3%A5/#findComment-307682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.