Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har mye godt å si om Ullevål!!! Jeg vet andre har negative erfaringer, men mine er altså positive!

Jeg/vi har hatt all utredning av ufb på Ullevål + tablettkurer, 2 ins forsøk og et ivf (vellykket). I tillegg har jeg erfaring fra fødsel og oppfølging av en liten gutt med litt startproblemer.

I januar måtte vi avbryte et ivf forsøk pga overstimulering på Røde Kors klinikken. ..Og vi fikk ikke flere forsøk der pga blodproppfare. Vi sendte derfor brev til flere andre sykehus og fikk desidert best og mest informativt svar fra Ullevål. De hadde satt seg skikkelig inn i problemstillingen vår i motsetning til de andre sykehusene! Dersom vi hadde trengt det hadde vi fått forsøk på Ullevål med ekstra oppfølging.

Nå har vi imidlertid klart det selv (helt utrolig), men jeg får ekstra oppfølging pga blodproppfare som i forrige sv skap. Vi er veldig godt fornøyd!

Ulempen med Ullevål er at de ikke har fryser + at mannen (i alle fall tidligere) ikke fikk være med inn på egguthenting. Det siste betydde ikke noe for oss.

Lykke til videre i prosessen!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66931-ullev%C3%A5l/#findComment-307490
Del på andre sider

Ja, jeg har mye godt å si om Ullevål!!! Jeg vet andre har negative erfaringer, men mine er altså positive!

Jeg/vi har hatt all utredning av ufb på Ullevål + tablettkurer, 2 ins forsøk og et ivf (vellykket). I tillegg har jeg erfaring fra fødsel og oppfølging av en liten gutt med litt startproblemer.

I januar måtte vi avbryte et ivf forsøk pga overstimulering på Røde Kors klinikken. ..Og vi fikk ikke flere forsøk der pga blodproppfare. Vi sendte derfor brev til flere andre sykehus og fikk desidert best og mest informativt svar fra Ullevål. De hadde satt seg skikkelig inn i problemstillingen vår i motsetning til de andre sykehusene! Dersom vi hadde trengt det hadde vi fått forsøk på Ullevål med ekstra oppfølging.

Nå har vi imidlertid klart det selv (helt utrolig), men jeg får ekstra oppfølging pga blodproppfare som i forrige sv skap. Vi er veldig godt fornøyd!

Ulempen med Ullevål er at de ikke har fryser + at mannen (i alle fall tidligere) ikke fikk være med inn på egguthenting. Det siste betydde ikke noe for oss.

Klem fra

Tusen takk for det fine svaret,nå føler jeg meg mye tryggere når jeg fikk høre noe positivt.Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66931-ullev%C3%A5l/#findComment-308920
Del på andre sider

Klem fra

Fikk du kanyle på Ullevål?Og er det morfin i det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66931-ullev%C3%A5l/#findComment-313815
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...