cemi Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Er det noen som har noe godt å si om Ullevål? Leser så mye positivt om RH at jeg blir litt redd. : ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66931-ullev%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margreth Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Ja, jeg har mye godt å si om Ullevål!!! Jeg vet andre har negative erfaringer, men mine er altså positive! Jeg/vi har hatt all utredning av ufb på Ullevål + tablettkurer, 2 ins forsøk og et ivf (vellykket). I tillegg har jeg erfaring fra fødsel og oppfølging av en liten gutt med litt startproblemer. I januar måtte vi avbryte et ivf forsøk pga overstimulering på Røde Kors klinikken. ..Og vi fikk ikke flere forsøk der pga blodproppfare. Vi sendte derfor brev til flere andre sykehus og fikk desidert best og mest informativt svar fra Ullevål. De hadde satt seg skikkelig inn i problemstillingen vår i motsetning til de andre sykehusene! Dersom vi hadde trengt det hadde vi fått forsøk på Ullevål med ekstra oppfølging. Nå har vi imidlertid klart det selv (helt utrolig), men jeg får ekstra oppfølging pga blodproppfare som i forrige sv skap. Vi er veldig godt fornøyd! Ulempen med Ullevål er at de ikke har fryser + at mannen (i alle fall tidligere) ikke fikk være med inn på egguthenting. Det siste betydde ikke noe for oss. Lykke til videre i prosessen! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66931-ullev%C3%A5l/#findComment-307490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cemi Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Ja, jeg har mye godt å si om Ullevål!!! Jeg vet andre har negative erfaringer, men mine er altså positive! Jeg/vi har hatt all utredning av ufb på Ullevål + tablettkurer, 2 ins forsøk og et ivf (vellykket). I tillegg har jeg erfaring fra fødsel og oppfølging av en liten gutt med litt startproblemer. I januar måtte vi avbryte et ivf forsøk pga overstimulering på Røde Kors klinikken. ..Og vi fikk ikke flere forsøk der pga blodproppfare. Vi sendte derfor brev til flere andre sykehus og fikk desidert best og mest informativt svar fra Ullevål. De hadde satt seg skikkelig inn i problemstillingen vår i motsetning til de andre sykehusene! Dersom vi hadde trengt det hadde vi fått forsøk på Ullevål med ekstra oppfølging. Nå har vi imidlertid klart det selv (helt utrolig), men jeg får ekstra oppfølging pga blodproppfare som i forrige sv skap. Vi er veldig godt fornøyd! Ulempen med Ullevål er at de ikke har fryser + at mannen (i alle fall tidligere) ikke fikk være med inn på egguthenting. Det siste betydde ikke noe for oss. Lykke til videre i prosessen! Klem fra Tusen takk for det fine svaret,nå føler jeg meg mye tryggere når jeg fikk høre noe positivt.Takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66931-ullev%C3%A5l/#findComment-308920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cemi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Ja, jeg har mye godt å si om Ullevål!!! Jeg vet andre har negative erfaringer, men mine er altså positive! Jeg/vi har hatt all utredning av ufb på Ullevål + tablettkurer, 2 ins forsøk og et ivf (vellykket). I tillegg har jeg erfaring fra fødsel og oppfølging av en liten gutt med litt startproblemer. I januar måtte vi avbryte et ivf forsøk pga overstimulering på Røde Kors klinikken. ..Og vi fikk ikke flere forsøk der pga blodproppfare. Vi sendte derfor brev til flere andre sykehus og fikk desidert best og mest informativt svar fra Ullevål. De hadde satt seg skikkelig inn i problemstillingen vår i motsetning til de andre sykehusene! Dersom vi hadde trengt det hadde vi fått forsøk på Ullevål med ekstra oppfølging. Nå har vi imidlertid klart det selv (helt utrolig), men jeg får ekstra oppfølging pga blodproppfare som i forrige sv skap. Vi er veldig godt fornøyd! Ulempen med Ullevål er at de ikke har fryser + at mannen (i alle fall tidligere) ikke fikk være med inn på egguthenting. Det siste betydde ikke noe for oss. Lykke til videre i prosessen! Klem fra Fikk du kanyle på Ullevål?Og er det morfin i det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66931-ullev%C3%A5l/#findComment-313815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.