Gå til innhold

Hengepupper uten bh

Anbefalte innlegg

Gjest puppeguri

Jeg har tenkt til å overraske mannen min når han kommer hjem fra jobb med god mat og vin...og meg selv da. Problemet mitt nå er at jeg ikke har noen bh som passer til kjolen jeg skal bruke. Kjolen er veldig utringet, og stroppene på bhen synes...og det er vel ikke noe pent? Lurte litt på om jeg rett og slett skulle la være å ha på bh....men det var disse hengepuppene da. Det er vel ikke akkurat noe pent det heller? Hengepupper uten bh? Hva synes mannfolka om sånt? Jeg må ha svar rimelig fort altså. På forhånd takk. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66959-hengepupper-uten-bh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Hva er hengepupper da? Kjente ei jente som hadde D-cup og de fasteste puppene jeg har sett. Kunne kanskje til nød fått en penn til å ligge under puppen, men bare såvidt. Men selv mente hun at hun hadde hengepupper.

Henger de ned på navlen bør du heller kjøpe en stroppløs bh. Hvis ikke vil det tirre ham enda mer når han ser at du ikke har bh. Dropp gjerne trusa også og før hånda huns under for å kjenne hvor våt du er. Da tenker han garantert ikke på hengepupper eller noe annet rart.

Men dette får vel bli rådet til neste gang siden svaret kommer så sent.

Kan du ikke fortelle hva du gjorde og hva som skjedde?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66959-hengepupper-uten-bh/#findComment-307737
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...