Gå til innhold

Vegrer dere jenter dere for å være dominat ovenfor gutten?

Anbefalte innlegg

Jeg kunne godt tenke meg å bli fullstendig dominert av jenta innemellom.

Det kan godt være håndjern og bind for øynene noe jeg enda ikke har prøvd.

Vegrer dere kvinner dere litt for å tørre å være dominant ovenfor gutten?

Er det flere men som kunne tenke seg at jentene var litt mer dominante til tider?

Fortsetter under...

Jeg vegrer meg ikke, men føler meg mer submissive av natur. Det passer også perfekt i det forholdet jeg er i.

Likevel har vi jo prøvd å snu litt om på det, det var spennende det også!! Om mannen i mitt liv virkelig hadde sansen for det, ville det nok blitt mer av det.

Jeg var nok ikke klar til selv å dominere i begynnelsen av forholdet, både pga lite erfaring med mer "avansert" sex og at jeg var usikker på meg selv, men det er jo sånt som har kommet seg!

Kjenner ikke andre jenter med sånne "interesser" så jeg kan ikke svare for dem, men vet om andre menn som liker å bli dominert (og noen som liker å dominere).

Uvitenhet og fordommer er de største problemene! Dersom flere TURTE Å TENKE SEG MULIGHETEN, ville langt flere fått et rikere sexliv, og du ville fått flere sjanser til å bli dominert ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...