Gjest overrasket Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 mange av guttene som har funnet g-punktet sitt? Synes selv det hørtes sinnsykt ekkelt ut med noe opp i analen, helt til kjæresten min tok initativet og fant g-punktet mitt...først med en finger, også en vibrator.... Gav meg en av de sterkeste orgasmene ever! Faktisk.... Flere med erfaringer? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Du mener nok prostatakjertelen. Men det kalles også guttenes g-punkt 0 Siter
Amiga Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Men det kalles også guttenes g-punkt Men jeg leste en plass at det var feil å kalle det det. Husker ikke hvor! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Men jeg leste en plass at det var feil å kalle det det. Husker ikke hvor! Oki.. du har nok rett, da du jo har din egen sexside og alt Personlig tror jeg ikke, i hvertfall ikke om jenta ikke tente på å forsøke, ville latt noen romstere oppi der på meg. I hvertfall ikke med annet enn en finger, men det å begynne å lete rundt oppi der virker noe "rart". 0 Siter
Amiga Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Oki.. du har nok rett, da du jo har din egen sexside og alt Personlig tror jeg ikke, i hvertfall ikke om jenta ikke tente på å forsøke, ville latt noen romstere oppi der på meg. I hvertfall ikke med annet enn en finger, men det å begynne å lete rundt oppi der virker noe "rart". De som har prøvd sier det er veldig godt! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 De som har prøvd sier det er veldig godt! :-) I know, og jeg sier ikke at ikke _jeg_ har prøvd, og jeg hadde sikkert ikke hatt noe i mot at noen prøvde, men isåfall - og det viktig - må det være fordi dama tenner på det, og ikke bare noe hun hadde gjort for min skyld.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.