Gå til innhold

Kjønnsykdom?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei jeg og min partner har vært seksuellaktiv i 8 månder nå og i det siste er hun blitt plaget av noe. Det begynnte med noe vi trodde var ømhet og sårhet pga for lange samleier. Vi brukte glidemiddel for å bedre dette, og det hjalp noelunde. Men i de siste dagene har hun fått noen små sprekker nederst på kjedet, helt ytterst mellom anal og kjedeåpning. Disse små sprekkene er røde og svir en stund og så merker hun ikke så mye. På to dager forsvant de og så kom de tilbake etter et nytt samleie, vi har nå bestillt time hos lege og lar være å ha samleie før vi har fått vite noe mer. Jeg har ikke vært plaget av samme symptomene, men for mange år siden hadde jeg noe lignende som bare forsvant. Har alldri hatt det igjen. Hva kan dette være? Begge har hatt ubeskyttet sex med andre partnere før vi ble sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67031-kj%C3%B8nnsykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...