Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Morgenen startet som verst tenkelig, med litt lysebrun utflod. Tankene gikk med ett tilbake til fjorårets sommer som endte med abort for vårt første icsi-forsøk.

Ilte inn til sykehuset, og fikk komme på ultralyd nesten med en gang. Det er jo bare snaut 2 uker siden jeg ble utskrevet derfra med overstimulering.

Og vet dere hva - legen så med en gang et klart bankende hjerte som dundret i vei der inne!!!! Gjett om fortvilelse ble snudd til gledestårer. Fikk veldig god informasjon om hvorfor det kan skje at man får brunlig slim/utflod og følte meg veldig overbevist da legen videre sa at det overhodet ikke var tegn til begynnende abort.

Er i dag 6+5, så jeg hadde ikke ventet å få se hjertet allerede, men det VAR der, takk og pris. Ny ul venter på onsdag, men nå kan jeg vel snart slappe av?

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67044-uff-for-en-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du sikkert vet, har du statistikken på din side når det er konstatert hjerteslag på et så tidlig tidspunkt.

Jeg fikk selv se en sånn tikkende amøbe på ca. 7 uker en augustdag for 4 år siden, etter å ha hatt både brun og rødere utflod. Amøben er nå 3 år og sprell levende fremdeles.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67044-uff-for-en-dag/#findComment-309721
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...