weg Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Noen som vet om det kan være farlig for gravide å få vepsestikk?? 0 Siter
Lionn Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Ja, ekstremt farlig. Den kan stikke hull på fostervannet. 0 Siter
jacob Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Ja, ekstremt farlig. Den kan stikke hull på fostervannet. Fy! Jeg synes spørsmålet var greit jeg. 0 Siter
Lionn Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Fy! Jeg synes spørsmålet var greit jeg. *LOL* 0 Siter
Gjest allergica Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Ja, ekstremt farlig. Den kan stikke hull på fostervannet. Er man allergisk i utgangspunktet, kan man reagerer karaftigere enn normalt når man er gravid. Veps er det dyret i verden som tar livet av fleste mennesker hvert år, også i Norge. Så det er ingen spøk hvis man er allergisk. 0 Siter
Lionn Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Er man allergisk i utgangspunktet, kan man reagerer karaftigere enn normalt når man er gravid. Veps er det dyret i verden som tar livet av fleste mennesker hvert år, også i Norge. Så det er ingen spøk hvis man er allergisk. Neivel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.