Gå til innhold

gjør ikke annet en å bekymre meg jeg da..

Anbefalte innlegg

Hei!

Dag 10 var der en svak svak strek. I dag 14 rugedag var der en helt klar blå strek, men den er fortsatt ikke så sterk så kontrollstreken - men nesten. Nå er bekymringen min at den ikke er like sterk. Men siden den er klar blå og kommer fort frem så er det vel positivt?

Og en annen ting, er der mere hcg i blodet enn urinen?

klem

Fortsetter under...

bobla1365380358

hei afrowoman

har fulgt med deg hele rugetiden og det har vært som en thriller, men nå kommer "the happy ending" for din del..(c;

Gratulerer så mye med graviditeten!!!!

det var på tide...var det ikke slik at det er forsøk nr 7??

skal begynne med spray om 4 dg. så jeg begynner å bli litt spent selv.(forsøk 2 )

glad klem fra

Kjære deg!

Len deg bakover, trekk pusten dypt, og nyyyyt graviditeten! :-)

Det har ingen betydning at den ene streken er litt svakere enn den andre. Først etter 8-10 uker vil hcg-verdien nå sitt toppunkt, så foreløpig er det ikke så høy hcg-verdi. Det igjen gjør utslag på testen, hvor mye hcg du har i urinen. Det ser du jo også, i og med at den blir sterkere for hver dag :-)

Jeg tror hcg-verdien er den samme i blod og urin. Grunnen til at man måler den i blodet, er at da får man jo et nøyaktig tall, og kan følge med på den videre utviklingen. I urinen får du kun et positivt eller negativt resultat.

Mange klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...