Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For et par år siden opplevde jeg noe lignende.

Jeg og kjæresten bodde ikke sammen, vi bodde faktisk i hver vår by og han hadde ei god venninne som han hadde daglig kontakt med som bodde i samme by som han.

Jeg husker jeg følte det helt forferdelig når plutselig mobilen hans ringte mens vi snakket i andre telefonen, og det var HUN som ringte... og han skulle ringe opp igjen bare han var ferdig med meg... lissom... følte jeg...

Jeg syns det var forferdelig sårt, og jeg gråt for meg selv både titt og ofte, samtidig som jeg visste at de to absolutt ikke hadde noe forhold slik som jeg og kjæresten hadde. En del av meg ville bare ikke innse at det var slik.

Jeg flyttet etterhvert til samme by og jeg bestemte meg for en ting; jeg måtte møte den "dama". Jeg møtte henne første gang ganske skeptisk og kritisk, men lot vær å vise det verken for kjæresten eller henne. Men vet du, jeg greide bare ikke la vær å like henne! Hun er og var helt enestående, og jeg skjønner godt hvorfor kjæresten min vil beholde vennskapet med henne.

Jeg blir nesten flau når jeg tenker tilbake på hva jeg tenkte om henne.....

Jeg skriver ikke dette for å formane deg om å ta kontakt med henne, for det må bli opp til deg hva du velger å gjøre, men kanskje du må for at livet skal gå videre uten at du skal gå å ha det vondt med deg selv også i fortsettelsen. Jeg kjenner godt den følelsen, og det er kjempevondt!

Uansett hva du velger å gjøre, lykke til.

Har forklart lengre ned hvordan det var å møte henne........

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bIackrose

14

• SierDuDet

2

• Tonette

2

• BettyBlue

2

Gjest var i samme båt

Har forklart lengre ned hvordan det var å møte henne........

Ja, jeg las det, men jeg uttrykte meg visstnok litt feil ser jeg...jeg mente;

Kanskje du må ta kontakt med henne alene, uten samboern din er til stede, slik at det er DEG hun retter oppmerksomheten mot, og hun kan oppdage DEG som mennesket samboern din og hennes venn, elsker. Jeg tror du må ut å "markedsføre" deg selv som den flotte personen du er.

Det koster sikkert både tid, krefter og ikke minst mot, men kanskje det er verd å prøve...

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...