Gå til innhold

Er det noen jenter som for orgasme ved kun beføling av brystene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! :-)

Mener du det seriøst amiga?

Hvor lett for du så orgasme på denne måten og hvor lenge og hvordan må dine bryster stimuleres?

Navnet ditt amiga er foresten jævla kult.

Konge maskin i sin tid det altså!

Mener du det seriøst amiga?

Hvor lett for du så orgasme på denne måten og hvor lenge og hvordan må dine bryster stimuleres?

Navnet ditt amiga er foresten jævla kult.

Konge maskin i sin tid det altså!

Selvfølgelig er jeg seriøs! :-) Det har ikke skjedd ofte, bare et par ganger og jeg tok ikke tiden. Det var i den tiden jeg var forelsket enda det.... *sukk*

Men begge brystvortene ble stimulert samtidig (han sugde på den ene og masserte den andre mellom tre fingre og byttet om på de) og ganske lenge.

Annonse

Helt inntil for noen år siden trodde jeg det var normalt å få orgasme ved å beføle seg på brystene. Da jeg var yngre var det på denne måten jeg onanerte. Faktisk ene og alene.. Mulig det gjorde at jeg utviklet svært så erogene pupper ;) For det er de virkelig! Etterhvert har jeg skjønt at dette er ganske sjeldent... Xen min sa han aldri hadde hørt om noen som hadde det (bare på film). Jeg føler meg stolt som har så følsomme bryster! Jeg får lett orgasme , og jeg får det svært ofte ved intens berøring/suging/slikking/biting... Så jeg kan bekrefte at - JA! Det er mulig. Men det er visst få forunt. Klem fra liten kosejente

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...