atleten Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Jeg syns det er veldig pirrende og deilig når jenta slikker og pirrer brystvortene mine. Pleier dere jenter å tenke på dette ved gutten? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 siden det er så innmari mye du lurer på.. er det bok du holder på å skrive? *oppriktig nysgjerrig* 0 Siter
atleten Skrevet 11. august 2002 Forfatter Skrevet 11. august 2002 siden det er så innmari mye du lurer på.. er det bok du holder på å skrive? *oppriktig nysgjerrig* Nei men jeg sitter jo her på vakt min siste uke i militære!! Får tiden til å gå. Er nysgjerrig på hva som tenner deres lyster,deres tanker og bedre forstå kvinnens seksuelle væremåte. Det er vel bare positivt det vel Thinkerbell? Jenter er jo et lite mysterium i seg selv. Selv om gutter har mye mer å komme med enn en del jenter tror. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Nei men jeg sitter jo her på vakt min siste uke i militære!! Får tiden til å gå. Er nysgjerrig på hva som tenner deres lyster,deres tanker og bedre forstå kvinnens seksuelle væremåte. Det er vel bare positivt det vel Thinkerbell? Jenter er jo et lite mysterium i seg selv. Selv om gutter har mye mer å komme med enn en del jenter tror. *LOL* herlig svar. -husk nå for gudsskyld å ta notater!! lykke til videre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.