Gå til innhold

Glemte p-pille, gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest er_litt_usikker

Hvis jeg forstår deg rett, glemte du p-pillen 2 dager etter at du hadde sex. Dersom det stemmer, vil jeg ikke tro det er stor sjans for at du er blitt gravid. Så sant du tok pilla som du skulle på onsdag og dagene før.

Hei! Takk for svar!

Leste i en folder som fulgte med p-pillene, og der sto det at hvis man hadde glemt en pille i uke 1, og hadde hatt sex i uken før, kunne man være gravid...

Men jeg tok den "bare" 16 timer etter jeg skulle, så det er kanskje ikke så ille...

Faen, dette er et spørsmål man skulle ha fått svar på av en ordentlig lege! Kjiipt at det plutselig koster penger!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67243-glemte-p-pille-gravid/#findComment-309947
Del på andre sider

Hei! Takk for svar!

Leste i en folder som fulgte med p-pillene, og der sto det at hvis man hadde glemt en pille i uke 1, og hadde hatt sex i uken før, kunne man være gravid...

Men jeg tok den "bare" 16 timer etter jeg skulle, så det er kanskje ikke så ille...

Faen, dette er et spørsmål man skulle ha fått svar på av en ordentlig lege! Kjiipt at det plutselig koster penger!

det kommer også ann på om du lett blir gravid , når i syklusen det va etc...

Jeg hadde gått på p- pillen i 2 år , hadde oppkast i 2 dager(tok tablettene) , men ble allikevel gravid!

Hører med at jeg også har blitt gravid på Hormon spiralen, så jeg blir vel ganske LETT gravid!

Lykke til : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67243-glemte-p-pille-gravid/#findComment-309954
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...