forelsket20 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe i halvt-års gave til kjæresten min?! Takk for alle svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hehe, spørs litt om kjæresten din er gutt eller jente da. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
red Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg ville sagt.. kjøp et ninja-sverd. Det er bankers ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E.T Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg ville sagt.. kjøp et ninja-sverd. Det er bankers ! hvis det er til dama di,kjøp et halskjede,tre røde roser og lag i stand noe romantisk. kanskje en romantisk middag med stearinlys og etterpå kan dere se en film.en romantisk film.vi jenter setter pris på det. Therese 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.