Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Må bare få ut litt frustrasjon....Jeg er på rugedag 11 nå og i dag måtte det selvfølgelig komme rosafarget utflod på dopapiret. Det er akkurat sånn mensen min bruker å starte. Jeg bestemte meg for å ringe til svigermor å fortelle det, men det gjorde meg bare oppbrakt og skuffet.... Hun begynte å henge seg opp i at jeg ikke burde ha løftet datteren min på to år og jeg burde tatt det mer med ro etc... Men jeg har jo tatt det med ro - jeg har vært forsiktig hele tiden. Er det virkelig nødvendig å gi meg ekstra skyldfølelse i tillegg til at jeg har det så vondt pga et forsøk som ser ut til å gå rett i dass (bokstavelig talt :-)) ???????

Trist klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67260-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lei-meg-og-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke din skyld HVIS dette går galt!!

Ikke plag deg selv med å tenke sånn engang, tenk heller at: går det galt var ikke dette lille frøet levedyktig, det verken kunne eller ville leve videre og naturen ordner opp på egenhånd.

Under mitt siste forsøk fikk toåringen vår vannkopper, og mine hviledager på sofaen, ble bæring og trøsting og stell med ei lita prikkete jente istedet. Faren tok sin tur også, men det er noe med mammaene når de er syke......

Er det ment å gå bra, så går det bra!!

Lykke til - måtte utfloden forsvinne i løse lufta!

Det hadde vært mange enebarn i verden dersom det å løfte en smårolling hadde gjort en ny graviditet umulig.

Assistert eller vanlig befruktning - et befruktet egg som "vil" feste seg, er den største snylteren som tenkes kan. Det er ingenting som tyder på at vanlige hverdagsaktiviteter minsker sjansen.

Det kan du si svigermora di fra meg.

Du har vært så forsiktig du bare kunne, kjære Gro, men jeg vet jo at hun av og til sier ting før hun har tenkt gjennom det... Det er sårt å få slike kommentarer i en sådan stund, når du egentlig trenger bare trøstende ord.

Sender deg mange trøsteklemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...