Tildemor Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei alle sammen! Er hjemme igjen etter nærmere fire ukers ferie....herlig! Og her var så mye nytt å oppdatere seg på at jeg kunne trengt en hel DOL dag... Kjære Sats, gratulerer så utrolig masse!! Du har virkelig fått kjørt deg litt med overstimulering, men endelig ser det ut til at babyen er i boks!!! Krysser fingre og følger deg videre. Yogi, det var interessant å lese om erfaringene med trygdekontoret! Vi er jo akkurat i like situasjoner, med tidligere forsøk, søskenforsøk og egenbetaling, refusjon. Kunne ikke fått noen tips om hva dere skrev i brevet til trygdekontoret? Kan jeg vise til noe utsagn fra helsedep. om dette? Jeg er ellers klar som et egg!!! til et nytt forsøk i høst. Hadde jo en laparoskopi i sommer og kuttet av min væskefyllte eggleder, og aldri før at jeg hatt så lite smerter og plager med væske/utflod. Vi starter nok ikke opp forsøk før i slutten av september/beg. av oktober. Hadde booka inn en sydenreise på tidlig høst, og har ikke lyst å endre på dette. Andre som skal igang i september/oktober? Glad for å være tilbake hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67270-lenge-siden-sistog-her-var-mye-nytt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei Så kjekt å høre fra deg. Mannen min spurte nettopp om hvordan det gikk med deg. Det blir spennende å se hvordan det går med deg i høst. Selv har vi jo noen i fryseren, men regner med at vi ikke forsøker med disse før på nyåret. Kanskje før. Vi får se. Vi skrev ikke noe brev til trygdekontoret. Mannen min tok med seg alle kvitteringer, regninger og bankutskrifter han fant og leverte de til saksbehandleren. Vi fikk skriftlig avslag, men hadde allerede luktet lunta via telefon. Siden vi følte at det var en feilbehandling av saken og at trygdekontoret selv var usikre, sa de at vi ikke trengte å lage en skriftlig klage. Det holdt med den muntlige og den var bra (jeg satt ved siden av og hørte på...........). Mannen min pratet med ei i Helsedepartementet som jeg tror heter Heidi Langås. Jeg er litt usikker. Vi regner med at vi får svar i løpet av uka og skal gi beskjed her hvordan det går. Da kan dere jo bruke vår sak som referanse. Vi "snakkes". Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67270-lenge-siden-sistog-her-var-mye-nytt/#findComment-310405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.