Gå til innhold

Hva er egentlig serie-orgasme...

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurte på det jeg

..eller hva det kalles.

Jeg kan f.eks få minst tre orgasmer på ca 20 min, men da trenger jeg kanskje 4-5 min nytepause mellom hver stimulering. Er det serieorgasme da? Eller skal de liksom gå sånn bang-bang-bang, rett etter hverandre?

Det dumme med det hele er at jeg har skikkelig problemer med å få orgasme i det hele tatt under samleie. Når jeg har det sånn som jeg forklarte er det ved hjelp av vibrator.

Noen tips til hvordan jeg kan få det til under samleie også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67290-hva-er-egentlig-serie-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. jeg lurer egentlig på det samme fordi jeg er i stand til det samme (rek`en er 10 orgasmer på 10 min.), men trenger altså noen sekunder på å komme meg før jeg kan fortsette.

har onanert siden jeg var 14 og det er vel derfor det går så innmari fort også, for det har ikke alltid vært sånn -tro meg. Fikk heller aldri orgasme under samleie, før jeg traff en som jeg kunne være helt avslappet med, men jeg må alltid onanere selv samtidig som han holder på. Må uansett ha bena ganske samla, så det er få stillinger som fungerer hvis jeg vil oppnå orgasme, men noen er det, så eksperimenter er mitt råd. Ligg f.eks oppå han med ryggen din mot magen hans så han kommer inni deg bakfra. Litt upersonlig, men hva gjør man vel ikke. Sånn kan du ha bena nesten samla og samtidig ha full tilgang. Vel verdt å prøve.

Gjest hun som lurte

hei. jeg lurer egentlig på det samme fordi jeg er i stand til det samme (rek`en er 10 orgasmer på 10 min.), men trenger altså noen sekunder på å komme meg før jeg kan fortsette.

har onanert siden jeg var 14 og det er vel derfor det går så innmari fort også, for det har ikke alltid vært sånn -tro meg. Fikk heller aldri orgasme under samleie, før jeg traff en som jeg kunne være helt avslappet med, men jeg må alltid onanere selv samtidig som han holder på. Må uansett ha bena ganske samla, så det er få stillinger som fungerer hvis jeg vil oppnå orgasme, men noen er det, så eksperimenter er mitt råd. Ligg f.eks oppå han med ryggen din mot magen hans så han kommer inni deg bakfra. Litt upersonlig, men hva gjør man vel ikke. Sånn kan du ha bena nesten samla og samtidig ha full tilgang. Vel verdt å prøve.

Eh.. Det høres litt ut som noe annet enn det jeg erfarer, men. Du har 10 på 10 min, mens jeg har 3 på 20 min. Du har altså 1 orgasme i minuttet da, og det vil jeg kalle ganske "bang-bang-bang", som jeg "forklarte" i det andre innlegget. Jeg må ha flere minutters hvile. Men det er ikke det som er poenget da - å oppnå flest mulig orgasmer mener jeg. Sex er endel annet.

Men det er jo greit å vite hva det betyr liksom, men jeg tror ikke vi mener det samme.

Men takk for tipsene :)

modestyblaise

Eh.. Det høres litt ut som noe annet enn det jeg erfarer, men. Du har 10 på 10 min, mens jeg har 3 på 20 min. Du har altså 1 orgasme i minuttet da, og det vil jeg kalle ganske "bang-bang-bang", som jeg "forklarte" i det andre innlegget. Jeg må ha flere minutters hvile. Men det er ikke det som er poenget da - å oppnå flest mulig orgasmer mener jeg. Sex er endel annet.

Men det er jo greit å vite hva det betyr liksom, men jeg tror ikke vi mener det samme.

Hei

Jeg kan og få flere etter hverandre, men det meste jeg har fått er 4 på max 30 min.

De har jeg bare fått i ridestillingen under samleie.

Jeg bruker ikke få orgasme når jeg onanerer..

10 org. p 10 min!!!

Misunner deg !

Kåt på sambo eller kjæreste?

Det er rart det greiene der, når man er i gang og alt stemmer så vil man -mer -mer- mer. Merkelig, men nå snakker jeg ikke bare om penis heller. Det kommer med alderen og det kommer med den store kjærligheten.

Jeg har fått fire uten stopp, men det gjorde litt godt/vondt i mellomtiden ;)

Mmmmm......Nam

Annonse

Hei.

Jaja, sex er mye annet, men nå var det jo orgasmer vi diskuterte da.

Det jeg lurer på er om serieorgasme er når man ikke behøver å stimulere for hver nye orgasme, for det behøver jo jeg selv om det ikke tar så lang tid. Noen som har svar på det??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...