Gå til innhold

Hvordan skal jeg skjule at jeg er jomfru?

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er jomfru, og nå har jeg og typen bestemt oss for å ha sex.. Hvordan fjerner jeg jomfruhinna sånn at han ikke merker at jeg er jomfru? Har prøvd med strikkepinner og diverse, og har jo brukt tamponger ganske lenge, men det er sikker noe der.. noen som har et tips eller to på lager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67337-hvordan-skal-jeg-skjule-at-jeg-er-jomfru/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• sherlock

6

• carma

4

• tigertrollet

4

Gjest carlina

Hvordan fjerner jeg jomfruhinna sånn at han ikke merker at jeg er jomfru?

hvorfor i allverden skal han ikke vite det?Har du løyet på deg masse pikk?

Har prøvd med strikkepinner og diverse, og har jo brukt tamponger ganske lenge, men det er sikker noe der.. noen som har et tips eller to på lager?

Er du ikke riktig klok?Er du klar over hvor farlig det er å bruke strikke pinne??Er ikke sikker på om dette er ett seriøst innlegg heller men...Mitt tips til deg er Ærlighet varer lengst!!!!!!

*rister på hodet*

-

Hvis det meste av hinna er borte, sånn at du får inn et par fingre, vil han aldri i verden merke at du er jomfru.

Han kommer heller ikke til å skjønne at du er uerfaren eller noe.

Menn skjønner ikke sånt, bare rolig.

Det ville nok bare gitt ham et kjempekick å vite at det var første gang for deg, men hvis du syns det er pinlig, så er det bare å la være å si noe.

Ikke la andre fortelle deg at du bør eller ikke bør si noe, det er da klart at det er opp til deg.

Angela1365380318

Viss 21 i nicket ditt er alderen din så sjønner eg at du er litt flau. men det har du ingen grunn til!

Som nevnt ovenfor så ville nok de fleste guttene følt seg heldige som fikk være din første, det gjor iallefall min type.

Selv fikk eg en liten blødning for noen år siden som eg trodde var jomfruhinnen, har brukt tamponger og hatt fingre inni, men alikevel blødde eg mye de første gangene, regner med at det var hinnen for det har sluttet nå.

Eg tror du og typen din skal ta en liten prat, så blir nok alt mye bedre etterpå.

Annonse

Jeg tror kanskje at du trenger en psykolog.

Ikke råd til å fjerne hinna.

Sorry at jeg sier det, men med den innstillinga du har trenger du noen å snakke med.

Hadde folk vært litt mer hensynsfulle og ikke så oppsatt på å fremstå som perfekte, tror jeg psykologene hadde fått mindre å gjøre.

Hadde folk vært litt mer hensynsfulle og ikke så oppsatt på å fremstå som perfekte, tror jeg psykologene hadde fått mindre å gjøre.

Og?

Når man er 21 år gammel (vil tro det som følge av nicket..) og at hun tydligvis har komplekser fordi hun ikke har hatt sex og på den måten vil skjule det, da har jenta større problemer enn en inntakt jomfruhinne.

Og?

Når man er 21 år gammel (vil tro det som følge av nicket..) og at hun tydligvis har komplekser fordi hun ikke har hatt sex og på den måten vil skjule det, da har jenta større problemer enn en inntakt jomfruhinne.

Trodde det var meningen at folk med problemer av ulike slag skulle bruke dette forumet og ikke skremmes vekk. (Med visse grenser selvsagt som grønne og blå prikker på penis, lilla utflod og sex med grå aliens fra ytre rom etc.)

Trodde det var meningen at folk med problemer av ulike slag skulle bruke dette forumet og ikke skremmes vekk. (Med visse grenser selvsagt som grønne og blå prikker på penis, lilla utflod og sex med grå aliens fra ytre rom etc.)

Syntes faktisk at den her var like ille, og mistenke at det var en eller annen som kødda.

Det kan da trossalt ikke være mulig at man i en alder av 21, fingrer seg selv med en strikkepinne, i frykt for å skulle framstå som jomfru ovenfor en eventuell partner.

Syntes faktisk at den her var like ille, og mistenke at det var en eller annen som kødda.

Det kan da trossalt ikke være mulig at man i en alder av 21, fingrer seg selv med en strikkepinne, i frykt for å skulle framstå som jomfru ovenfor en eventuell partner.

Joda, du har rett i det med strikkepinnen. Ken Purvis &co har noen teorier at jenter har mindre teknisk innsikt, mindre sexlyst og dårligere stedsans pga for lite testosteron. Men å ikke forstå at en dildo eller noe fra grønnsaksdisken kan gjøre samme nytten som en penis er å strekke det litt for langt.

Joda, du har rett i det med strikkepinnen. Ken Purvis &co har noen teorier at jenter har mindre teknisk innsikt, mindre sexlyst og dårligere stedsans pga for lite testosteron. Men å ikke forstå at en dildo eller noe fra grønnsaksdisken kan gjøre samme nytten som en penis er å strekke det litt for langt.

Det var det jeg mente jeg også, og derfor jeg trodde at innlegget var en spøk.

Men det er mulig at du har rett i at jenter ikke finner ut at sånt like lett som oss gutter, siden vi jo har tenkt sånn siden vi fikk vår første testosterontilførsel :)

Det var det jeg mente jeg også, og derfor jeg trodde at innlegget var en spøk.

Men det er mulig at du har rett i at jenter ikke finner ut at sånt like lett som oss gutter, siden vi jo har tenkt sånn siden vi fikk vår første testosterontilførsel :)

Men i såfall er det rart at noen jenter skammer seg over å være jomfru. Kan ikke være noe nederlag for ei jente å ikke hatt sex dersom ho ikke har gitt etter for lysten til å prøve på egen hånd.

Men hva vet jeg, noen jenter er kanskje redde for at typen - stolt over å være den første - skal fortelle det til noen kamerater som kanskje forteller det videre til venninner som mener at debutalderen er veldig viktig.

Annonse

Men i såfall er det rart at noen jenter skammer seg over å være jomfru. Kan ikke være noe nederlag for ei jente å ikke hatt sex dersom ho ikke har gitt etter for lysten til å prøve på egen hånd.

Men hva vet jeg, noen jenter er kanskje redde for at typen - stolt over å være den første - skal fortelle det til noen kamerater som kanskje forteller det videre til venninner som mener at debutalderen er veldig viktig.

Jeg fatter det ikke, og ville aldri sett "ned" på en jente som var jomfru. Tvert i mot ville jeg som de fleste andre gutter vært skikkelig stolt over at hun ventet og faktisk lot meg være den første..

Menmen.. gutter og jenter tenker kanskje ikke helt likt :)

Jeg fatter det ikke, og ville aldri sett "ned" på en jente som var jomfru. Tvert i mot ville jeg som de fleste andre gutter vært skikkelig stolt over at hun ventet og faktisk lot meg være den første..

Menmen.. gutter og jenter tenker kanskje ikke helt likt :)

Stolt, men også en hel del ærefrykt dersom jomfruhinna var intakt. :-)

Jeg tror kanskje at du trenger en psykolog.

Ikke råd til å fjerne hinna.

Sorry at jeg sier det, men med den innstillinga du har trenger du noen å snakke med.

Jenta trenger vel ikke psykolog! Nå overdriver du vel litt.

Hun er vel "bare" usikker på seg selv, synes det er flaut kanskje å være 21 og jomfru og vil ikke ha den ekstra oppmerksomheten overfor gutten.

DET klarer hun nok å komme seg igjennom:)

Jenta trenger vel ikke psykolog! Nå overdriver du vel litt.

Hun er vel "bare" usikker på seg selv, synes det er flaut kanskje å være 21 og jomfru og vil ikke ha den ekstra oppmerksomheten overfor gutten.

DET klarer hun nok å komme seg igjennom:)

Folk har merkelige syn på ting dersom de synes det er så ille å være jomfru i en alder av 21, at man stikker seg sjøl med strikkepinner...

Folk har merkelige syn på ting dersom de synes det er så ille å være jomfru i en alder av 21, at man stikker seg sjøl med strikkepinner...

Jo, man kan si at problemet stikker dypt..

Men jenta får nok dreisen på det ved å snakke med gutten om det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...