Gå til innhold

Hvordan skal jeg skjule at jeg er jomfru?

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre om en ting...

Hvorfor i all verden skal du skjule at du er jomfru??

Hvorfor? det er ikke så gøy å være 21 og ALDRI ligget med noen!!! det er ganske fælt å aldri har opplevd det hele verden snakker om. dessuten, jeg har sagt det til noen før jeg, og da sa vedkommende:Jeg visste ikkeat du var en sånn som venta til etter brullyppet. Da jeg benekta det sa han at han for all del ikke skulle presse meg til noe. Neste dag slo han opp.. DET SKAL FILLERN MEG IKKE SKJE IGJEN!!!

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• sherlock

6

• carma

4

• tigertrollet

4

Og?

Når man er 21 år gammel (vil tro det som følge av nicket..) og at hun tydligvis har komplekser fordi hun ikke har hatt sex og på den måten vil skjule det, da har jenta større problemer enn en inntakt jomfruhinne.

Unnskyld meg, hva hadde du gort hvis du var 21 år og jomfru?? Fortalt stolt til dama di: du er den første jeg noen gang har ligget med!! wow så heldig du er!!! tror kansje ikke det!!!

Hvorfor? det er ikke så gøy å være 21 og ALDRI ligget med noen!!! det er ganske fælt å aldri har opplevd det hele verden snakker om. dessuten, jeg har sagt det til noen før jeg, og da sa vedkommende:Jeg visste ikkeat du var en sånn som venta til etter brullyppet. Da jeg benekta det sa han at han for all del ikke skulle presse meg til noe. Neste dag slo han opp.. DET SKAL FILLERN MEG IKKE SKJE IGJEN!!!

Jeg kan skjønne at du føler som du gjør og hvorfor du føler det... Jeg skulle bare ønske at du stolte så mye på kjæresten din at du turde å fortelle ham det uten å være redd for at han vil ditsje deg. For i så fall er han ikke verdt det.

Joda, du har rett i det med strikkepinnen. Ken Purvis &co har noen teorier at jenter har mindre teknisk innsikt, mindre sexlyst og dårligere stedsans pga for lite testosteron. Men å ikke forstå at en dildo eller noe fra grønnsaksdisken kan gjøre samme nytten som en penis er å strekke det litt for langt.

det er ikke snakk om noen dildoerstatning er!! men noe spist som forhåpentligvis vil ta vekk det ekle som er inni meg!!! men takk for tipset, neste gang jeg onanerer skal jeg bruke en potet!!

Hvordan fjerner jeg jomfruhinna sånn at han ikke merker at jeg er jomfru?

hvorfor i allverden skal han ikke vite det?Har du løyet på deg masse pikk?

Har prøvd med strikkepinner og diverse, og har jo brukt tamponger ganske lenge, men det er sikker noe der.. noen som har et tips eller to på lager?

Er du ikke riktig klok?Er du klar over hvor farlig det er å bruke strikke pinne??Er ikke sikker på om dette er ett seriøst innlegg heller men...Mitt tips til deg er Ærlighet varer lengst!!!!!!

*rister på hodet*

-

ja, jeg stakk liskom ikke strikkepinnen langt opp, bar et par cm.. det er vel ikke farlig!!

Jo, man kan si at problemet stikker dypt..

Men jenta får nok dreisen på det ved å snakke med gutten om det:)

Jupp, men nå ser jeg at det neste innlegget jeg skal til å klikke meg inn på er skrevet av henne, så nå får jeg nok kjeft :)

Annonse

Unnskyld meg, hva hadde du gort hvis du var 21 år og jomfru?? Fortalt stolt til dama di: du er den første jeg noen gang har ligget med!! wow så heldig du er!!! tror kansje ikke det!!!

"Unnskyld meg, hva hadde du gort hvis du var 21 år og jomfru??"

Jeg hadde gjort nøyaktig det du skriver under her.

"Fortalt stolt til dama di: du er den første jeg noen gang har ligget med!!"

Det er korrekt, men jeg hadde nok driti i den "wow så heldig du er kommentaren".

"wow så heldig du er!!!"

Jeg hadde som sagt driti i den kommentaren der.

" tror kansje ikke det!!!"

Nei, men nå tror jo du veldig mye du, frøken strikkepinne, så det er bare å fortsette med det du holder på med.

Du ser trossalt ikke ut til å ta innover deg noe av det jeg eller andre her skriver.

det er ikke snakk om noen dildoerstatning er!! men noe spist som forhåpentligvis vil ta vekk det ekle som er inni meg!!! men takk for tipset, neste gang jeg onanerer skal jeg bruke en potet!!

Ikke en potet. Ta heller en gulerot, 3 cm tykk, la den ligge i varmt vann en liten stund og tre på et kondom. Plasser gjerne en bomullsdott i tuppen av kondomet dersom du er redd for at det skal gjøre vondt. Klarer du å få denne en fingerlengde inn er du teknisk sett ikke jomfru lenger og helt sikker på at ingen gutt kan oppdage at du ikke har hatt sex før.

"Unnskyld meg, hva hadde du gort hvis du var 21 år og jomfru??"

Jeg hadde gjort nøyaktig det du skriver under her.

"Fortalt stolt til dama di: du er den første jeg noen gang har ligget med!!"

Det er korrekt, men jeg hadde nok driti i den "wow så heldig du er kommentaren".

"wow så heldig du er!!!"

Jeg hadde som sagt driti i den kommentaren der.

" tror kansje ikke det!!!"

Nei, men nå tror jo du veldig mye du, frøken strikkepinne, så det er bare å fortsette med det du holder på med.

Du ser trossalt ikke ut til å ta innover deg noe av det jeg eller andre her skriver.

jeg spurte da heller ikke om jg skulle si det eller ikke, jeg spurte hvordan jeg skulle forholde meg sånn at jeg slapp å si noe i det hele tatt. det er ikke noe alternativ for meg å si at jeg er jomfru skjønner du, og jeg håper at han IKKE merker noe heller!!

Annonse

Ikke en potet. Ta heller en gulerot, 3 cm tykk, la den ligge i varmt vann en liten stund og tre på et kondom. Plasser gjerne en bomullsdott i tuppen av kondomet dersom du er redd for at det skal gjøre vondt. Klarer du å få denne en fingerlengde inn er du teknisk sett ikke jomfru lenger og helt sikker på at ingen gutt kan oppdage at du ikke har hatt sex før.

Det høres ut som du har god greie på saker og ting (av en eller annen syk grunn, jeg trodde da virkelig du var en mann..) så da skal jeg prøve det og be til alle mulige guder om at det funker.. takk for tipset:)

jeg spurte da heller ikke om jg skulle si det eller ikke, jeg spurte hvordan jeg skulle forholde meg sånn at jeg slapp å si noe i det hele tatt. det er ikke noe alternativ for meg å si at jeg er jomfru skjønner du, og jeg håper at han IKKE merker noe heller!!

Hvorfor er det ikke noe alternativ å si at du er jomfru, og hva gjør det om han merker det?

Uansett.. du er da 21 år gammel, ikke sant?

Det kan da ikke være så jævla vanskelig da å forstå at dersom jomfruhinna er inntakt, så bruker du en finger eller to, en dildo, en vibrator, agurt, sterarinlys, you name it, og man må da bare begynne å lure på hvor i verdensrommet du er fra når du begynner å fikle inni der med en strikkepinne i en alder av 21.

Ikke rart folk her lurer.

Det er ikke bare en inntakt jomfruhinne som kan vitne om jomfrudom... Tror kanskje du likevel kan få problemer med å overbevise han om at du har hatt sex tidligere, om han har litt antenner ute, da...

Hvorfor er det ikke noe alternativ å si at du er jomfru, og hva gjør det om han merker det?

Uansett.. du er da 21 år gammel, ikke sant?

Det kan da ikke være så jævla vanskelig da å forstå at dersom jomfruhinna er inntakt, så bruker du en finger eller to, en dildo, en vibrator, agurt, sterarinlys, you name it, og man må da bare begynne å lure på hvor i verdensrommet du er fra når du begynner å fikle inni der med en strikkepinne i en alder av 21.

Ikke rart folk her lurer.

nei vel, jeg har iallefall lært at hvis det er noe jeg lurer på når det gjelder sex, så skal jeg ihvertfall ikke spørre her.. jeg trodde det var sånne ting man kunne spørre om her å bli tatt seriøst.. det er jo en av grunnene til at jeg ikke fant på noe tull, jeg trodde faktisk ikke at min blonde uvitenhet ble rakket SÅ mye ned på..

nei vel, jeg har iallefall lært at hvis det er noe jeg lurer på når det gjelder sex, så skal jeg ihvertfall ikke spørre her.. jeg trodde det var sånne ting man kunne spørre om her å bli tatt seriøst.. det er jo en av grunnene til at jeg ikke fant på noe tull, jeg trodde faktisk ikke at min blonde uvitenhet ble rakket SÅ mye ned på..

Kanskje din blonde uvitenhet burde ta til seg et par ting som blir sagt her, sånn at du ikke lenger trenger å framstå som så veldig blond og uvitende.

Du spør om råd og får det, men du tar det jo ikke til deg siden rådene du får ikke er det du vil høre.

Hvem synes du det sier mest om? Oss eller deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...