Gå til innhold

p - piller til en jente under seksuell lavalder

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymperson

jeg har en venninne på 15 år,og hun vil gjerne begynne med p-piller, men helst uten at hennes foreldre får vite det.. hun spurte meg om råd, men jeg har liten peiling på dette.. noen andre som vet åssen? hun har ikke noen kjæreste, men vil begynne for hun har så store blødninger og menssmerter..!

Fortsetter under...

Angela1365380318

Jepp, leger er veldig forståelsessfulle sånn sett.

Noen ganger vet de tilogmed hva som er best for oss foran foreldrene.

De legene eg har vært borti ville mye heller gitt p-piller til en 15 åring en å hatt henne gravid!

Siden det kun dreier seg om menstrasjonssmerter så sjønner eg ikke hvorfor hun ikke vil at foreldrene skal vite det, men eg regner med at det skulle kunne gå like greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...