Gå til innhold

Kondomer - størrelse?

Anbefalte innlegg

Gjest hau hau

Jeg er 19 år og ikke veldig erfaren med sex, har bare hatt det et par ganger. Jeg har et par små problemer jeg håper noen kan bidra med noe vettugt om.

De gangene jeg har hatt sex har det vært etter en del timer med tafsing og mumsing. Problemet er at veslemannen veldig gjerne vil opp og stå på *starten* av det her, men når halve dagen har gått og *hun* er omtrent klar, så vil plutselig ikke *han*. Dette er ikke noe problem etter en liten hvilesovepause, eller i løpet av den første timen.

Noe som absolutt ikke hjelper er de grujammerlige kondomene. Når jeg skal ta dem på føles det nærmest som jeg skal tre en stram knipetang ned over veslemannen. Jeg må regelrett bruke makt for å få dem på, og dette er noe som ihvertfall IKKE hjelper på lysten. Jeg tror jeg er litt over gjennomsnittet med gudsbenådede 18cm (?), men skal det være så ille da?

De eneste kondomene jeg har brukt er av merket Profil. Leste et annet sted at disse kanskje er ekstra trange. Hvilke andre finnes det i butikkene? Noen som kanskje passer bedre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67383-kondomer-st%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på hvordan du trer de på også da...

Tror ikke du trenger større størrelse.

Legg den på hodet, og rull den ned.. Skal ikke være vondt eller ubehgalig. be jenta ta den på, da faller ikke junior.. : )

Feh.. Seriøst føles det GANSKE ubehagelig å ta på. Ikke tale om at veslemannen kommer inni der enkelt. Ingen andre råd?

Gjest bbbbbfdfg

Kondomer finnes i flere størrelser. Spør i egnet butikk eller apotek, det er en grei sak.

Du har ikke for små kondomer. Okeido er stor nok for de fleste, og kondomer kan strekkes i massevis.

Hvis du opplever at kondomet føles trangt skyldes det mest sannsynlig at du er stiv. Kanskje ronker du så ofte at du ikke får en sterk nok ereksjon til å holde "ute" trykket en kondom skaper.

Annonse

Du har ikke for små kondomer. Okeido er stor nok for de fleste, og kondomer kan strekkes i massevis.

Hvis du opplever at kondomet føles trangt skyldes det mest sannsynlig at du er stiv. Kanskje ronker du så ofte at du ikke får en sterk nok ereksjon til å holde "ute" trykket en kondom skaper.

Tja.. nå som katten er ute av sekken får jeg vel signere som vanlig.. =P

Neimen altså, Okeido sa du? Jeg har jo ikke prøvd Okeido, bare Profil. Hvordan er Okeido da?

I utgangspunktet må man anta at din påstand om kondomer enten stemmer eller ikke stemmer. Dersom den stemmer, betyr det at hele industrien med forskjellige kondomstørrelser er noe reinspikka tøv. Derfor må man anta at den ikke stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...