Gå til innhold

FU til menn: Hvorfor er catfight så opphissende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Catfight er bare noe vi gutta _tror_ vi finner opphissende.

Jeg er fra Asker og har med andre ord sett min del av jenter som slår hverandre helseløse, og sjarmerende er det overhodet ikke!

Det er lissom ikke som vi tror hvor de lugger litt, klasker litt, drar av seg toppen så de står der i BH'en helt til den løsner, de ruller rundt på bakken i g-streng og kikker man så ser man akkurat det man vil se mens de to nydelige jentene ligger der og stønner.

Og det hele pleier faktisk ikke å ende opp i en lesbescene selv om det merklignok er noe vi gutta tror.

Det er med andre ord så langt fra sjarmerende man kan komme.

Selv om jeg også selvsagt trodde det helt til jeg så noen sånne kamper :)

Annonse

Jeg er fra Asker og har med andre ord sett min del av jenter som slår hverandre helseløse, og sjarmerende er det overhodet ikke!

Det er lissom ikke som vi tror hvor de lugger litt, klasker litt, drar av seg toppen så de står der i BH'en helt til den løsner, de ruller rundt på bakken i g-streng og kikker man så ser man akkurat det man vil se mens de to nydelige jentene ligger der og stønner.

Og det hele pleier faktisk ikke å ende opp i en lesbescene selv om det merklignok er noe vi gutta tror.

Hva mener du? Sånn er det da på alle de filmene jeg har sett?

Hva mener du? Sånn er det da på alle de filmene jeg har sett?

Jeg vet, og sånn er det i alle de filmene jeg har sett, men jeg har også sett noen kjerringkamper i RL, og ikke faen om det er sjarmerende.. Vi står selvsagt og ser på mens vi venter at plaggene skal falle og lesbetendensene skal tre inn, men det har til nå ikke skjedd :)

Du er tydeligvis ikke oppvokst i et miljø av møblerte hjem!!

Catfight er selvfølgelig ikke blodig, innebærer gjerne olje og damer med stramme rumper og silikonpupper som etter å ha revet av seg klærne og lugget hverandre lett i håret, kaster seg vilt og lidenskapelig over hverandre, før de med makt kaster seg over deg....

Du er tydeligvis ikke oppvokst i et miljø av møblerte hjem!!

Catfight er selvfølgelig ikke blodig, innebærer gjerne olje og damer med stramme rumper og silikonpupper som etter å ha revet av seg klærne og lugget hverandre lett i håret, kaster seg vilt og lidenskapelig over hverandre, før de med makt kaster seg over deg....

Ja, jeg vet. Det er akkurat sånn jeg forestiller med catfighter å være, og jeg har jo selvsagt, som det mannfolket jeg er, sett gjørmebryting opp til flere ganger, og det er akkurat som du beskriver over.

Problemene åpenbarer seg når damene er i 120 kg klassen og slår som gutter.

Lekre damer sloss jo ikke, med unntak av når det dreier seg om gjørmebryting!

Annonse

Jeg vet, og sånn er det i alle de filmene jeg har sett, men jeg har også sett noen kjerringkamper i RL, og ikke faen om det er sjarmerende.. Vi står selvsagt og ser på mens vi venter at plaggene skal falle og lesbetendensene skal tre inn, men det har til nå ikke skjedd :)

Har du virkelig sett to jenter slåss?? Det har jeg aldri opplevd faktisk.. Trodde sånt bare skjedde på film, jeg.

*må huske å ta en tur til Asker og se meg rundt en dag..*

Det skjer da stadig på dol...?!

Men det er jo noe helt annet min godeste favn. Verbale jentefighter er akkurat som det skal være. Men at de sloss fysisk.. neei vel? Kan umulig være særlig vanlig.

Nå har jeg enda ikke sett menn som sloss heller da.. Har levd et beskyttet liv blandt de hasjrøykende og fredselskende vennene mine har jeg forstått. :-)

Menn liker det fordi menn har en enestående evne til å tro at alt dreier seg om dem. Når en mann ser to jenter som slåss tror han selvsagt at de sloss om ham... ;-)

Det er kanskje samme prinsipp som gjør at endel enkle menn tenner på to jenter som har sex: Etter en stund vil de nemlig snu seg til Ham slik at de _virkelig_ kan bli tilfredsstilt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...