Gå til innhold

FU til menn: Hvorfor er catfight så opphissende?

Anbefalte innlegg

Men det er jo noe helt annet min godeste favn. Verbale jentefighter er akkurat som det skal være. Men at de sloss fysisk.. neei vel? Kan umulig være særlig vanlig.

Nå har jeg enda ikke sett menn som sloss heller da.. Har levd et beskyttet liv blandt de hasjrøykende og fredselskende vennene mine har jeg forstått. :-)

Sloss og sloss... jeg ser knapt forskjellen sånn som enkelte holder på. Djeezez, her går det for seg!

Slossing er i det hele tatt primitivt, tenker jeg vi sier.

Forresten... har vi vanket i samme gjeng? ;-)

Fortsetter under...

Det er kanskje samme prinsipp som gjør at endel enkle menn tenner på to jenter som har sex: Etter en stund vil de nemlig snu seg til Ham slik at de _virkelig_ kan bli tilfredsstilt.

Ja, det er jo noe alle vet at de er lesbiske bare fordi de ikke har fått noe skikkelig pikk enda... ;-)

Sloss og sloss... jeg ser knapt forskjellen sånn som enkelte holder på. Djeezez, her går det for seg!

Slossing er i det hele tatt primitivt, tenker jeg vi sier.

Forresten... har vi vanket i samme gjeng? ;-)

Ikke godt å si så anonym som du er her på dol.. :-)

Har du virkelig sett to jenter slåss?? Det har jeg aldri opplevd faktisk.. Trodde sånt bare skjedde på film, jeg.

*må huske å ta en tur til Asker og se meg rundt en dag..*

Jeg har sett det to ganger, og det er lite sjarmerende der de dunker løs på hverandre som om de var mannfolk.

For det første kan man jo ikke gå imellom, da de ofte er hysteriske, og for det andre blir man noe paralysert...

Det er trossalt ikke vanlig, selv ikke i Asker :)

Annonse

Har du virkelig sett to jenter slåss?? Det har jeg aldri opplevd faktisk.. Trodde sånt bare skjedde på film, jeg.

*må huske å ta en tur til Asker og se meg rundt en dag..*

I de trakter der jeg kommer fra var det meget vanlig at jenter sloss. Ja, det var faktisk unntakene som _ikke_sloss. Slossingen var en del av overlevelsen der oppi vintermørket, der det gjaldt å få levert fisken først av alle til fiskebruket. Rangordningen ble avgjort med tørre never, både blant menn og kvinner. Den seksuelle opphisselsen er meget begrenset når det står to rynkete, fiskeluktende, middelaldrende kvinner og lapper til hverandre foran deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...