Gå til innhold

Hva med respekten for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg

Nå har han gjort det igjen, hatt nett- og telefonsex selv om han vet så inderlig godt hvordan det sårer meg. Og idag oppdaget jeg at han også sender sms'er med en spesiell.De har også mailet hverandre jevnlig i lang tid uten at jeg har visst om det. Hva skal jeg gjøre? *gråter*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67461-hva-med-respekten-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hjelp meg

Det er da ikke så veldig smarte folk som holder på sånn?

Æsj, dump tufsen, tørk tårene og rett opp ryggen.

Vi er gift,har barn sammen så det er desverre ikke så lett.Hvordan skal jeg få han til å slutte med det? Han nekter familierådgiving.

Vi er gift,har barn sammen så det er desverre ikke så lett.Hvordan skal jeg få han til å slutte med det? Han nekter familierådgiving.

Hvis han insisterer på å fortsette, og nekter å slutte, ser jeg to løsninger for ditt videre liv :

1) La han drive med sms, telefonsex, nettsex (finnes det foresten jenter som driver telefonsex uten å ta betalt ?)

2) Ta barna og flytt, evt få han til å flytte.

Hvis han nekter å gå inn på en sammtale om dette, er det ikke andre løsninger desverre.

Lykke til, må være kjipt at mannen man gifter seg med er slik.

Annonse

Jeg kan ikke se at et ekteskap med barn er noen hindring for at du foretar deg noe, dvs setter i gang en prosess, som ender ut i at han gir seg, eller dere går hvert til sitt.

Sitt ikke der i "grøfta" å la deg ydmyke!

Gjest hjelp meg

Hvis han insisterer på å fortsette, og nekter å slutte, ser jeg to løsninger for ditt videre liv :

1) La han drive med sms, telefonsex, nettsex (finnes det foresten jenter som driver telefonsex uten å ta betalt ?)

2) Ta barna og flytt, evt få han til å flytte.

Hvis han nekter å gå inn på en sammtale om dette, er det ikke andre løsninger desverre.

Lykke til, må være kjipt at mannen man gifter seg med er slik.

Jeg er i en kinking situasjon.Jeg ønsker å leve sammen med han,jeg er glad i han! Og han i meg.Men det sårer meg så veldig det han driver med, og holdningen han har til min reaksjon.....Han syns jeg overdriver og at det ikke er noe å bli sur for.

Gjest hjelp meg

Jeg kan ikke se at et ekteskap med barn er noen hindring for at du foretar deg noe, dvs setter i gang en prosess, som ender ut i at han gir seg, eller dere går hvert til sitt.

Sitt ikke der i "grøfta" å la deg ydmyke!

Du har rett, og jeg ønsker å foreta meg noe. Men hva? Vi har vært gjennom dette mange ganger, og han lover å la det være, men jeg oppdager stadig nye ting..... *sukke*

Annonse

Han elsker meg, det vet jeg. Og jeg elsker han.Men det er sånne ting som dette som sliter.Helst vil jeg ha løsning på problemet, jeg ønsker ikke å flytte fra han.

....det var en heller semmer måte å vise at han elsker deg på.

Du vet, kjærlighet uten respekt - det er ikke stort å ha.

Du har rett, og jeg ønsker å foreta meg noe. Men hva? Vi har vært gjennom dette mange ganger, og han lover å la det være, men jeg oppdager stadig nye ting..... *sukke*

Det der er jo nok en grunn til å gå. Det at han ikke forbedrer seg.

Ha nå i det minste litt respekt for deg selv, sett ned foten, og stikk.

Du sier han nekter familierådgiving. Bare til orientering, så trenger han ikke være med. Det kan være godt for deg å få snakket med familierådgivere, og så ta det derfra. Da får du noen å snakke med, slik at du kan finne ut av hva du ønsker å gjøre og hvilke valgmuligheter du kan ha.

Her finner du informasjon vedr. familievernkontorene: http://www.norge.no/emne/samfunn.asp?id=221 (til høgre ligger der relevante linker).

Ønsker deg lykke til!

Gjest hjelp meg

Du sier han nekter familierådgiving. Bare til orientering, så trenger han ikke være med. Det kan være godt for deg å få snakket med familierådgivere, og så ta det derfra. Da får du noen å snakke med, slik at du kan finne ut av hva du ønsker å gjøre og hvilke valgmuligheter du kan ha.

Her finner du informasjon vedr. familievernkontorene: http://www.norge.no/emne/samfunn.asp?id=221 (til høgre ligger der relevante linker).

Ønsker deg lykke til!

Tusen takk!

Hvis han nekter rådgivning må du sette hardt mot hardt her. Du kan ikke godta at han behandler deg sånn, du merker jo hva det gjør med deg, stakkars jente.

Du må rett og slett kreve rådgivning, ellers er det jo ikke noe forhold å fortsette med. Skjønner at du ikke vil miste ham, og at dere muligens elsker hverandre, men han må LÆRE hvordan han skal vise at han elsker deg, siden det tydeligvis ikke faller naturlig for ham.

Håper du får ham med deg! Hvis han heller vil avslutte forholdet enn å gå til rådgivning kan jeg garantere deg at du har det mye bedre uten ham! Det vet du selv, og... :)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...