Siw´en Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Jeg måtte bare skrive ned noen av de svarene vi kanskje bør gi, på såkalte velmenende kommentarer ;-) Dere må ikke tenke så mye på det, slapp av! -Kanskje det gjør maven min frisk, eller spermiene til bomber! Dere kan da alltids adoptere! -Hvor mange adoptivbarn har dere? Jeg vet om noen som klarte det på egenhånd etter en adopsjon, prøv! -Skal vi sende tilbake adoptivbarnet vårt da? Tenk så mye dere slipper unna! Nattevåk, tidlige morgener, ømme brystvorter, stinkende bleier osv. - Det der er faktisk min fantasi! Du kan få min! -Ja,takk! Jeg vet om noen som klarte det avseg selv etter 15 år! De hadde gitt opp! -Etter 15 år, kan jo ikke det være tilfeldig.. Prøver dere under eggløsningen? -Hva er det? Jeg vet jo at disse kommentarene bare er velmenende, men åå så lei man kan bli av de! En galgenhumoristisk klem, 0 Siter
noona Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Helt enig med deg... jeg har faktisk vært borti en spesialist som rådet oss til å adoptere for å bli gravid - for "det er det jo så mange som opplever"... og jeg har pco og kromosomfeil... 0 Siter
tieto Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Hei (c: Jeg har ei venninne som har hatt et barn med kolikk, hun klager opp og i mente om dette og at hun ikke tør å få fler barn av redsel for et kolikkbarn til... ...og inne i meg skriker det bare: Gi meg gjerne et barn med kolikk og våkenetter, bare la meg få et .... 0 Siter
Gjest m37b Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Hei (c: Jeg har ei venninne som har hatt et barn med kolikk, hun klager opp og i mente om dette og at hun ikke tør å få fler barn av redsel for et kolikkbarn til... ...og inne i meg skriker det bare: Gi meg gjerne et barn med kolikk og våkenetter, bare la meg få et .... Forstår følelsen av å vente år på barn(been there)...men 4 år med nattevåk og skrik er mer enn et oppegående menneske kan orke...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.