Gå til innhold

Hva vi bør svare. (ang. Kommentarer)

Anbefalte innlegg

Jeg måtte bare skrive ned noen av de svarene vi kanskje bør gi, på såkalte velmenende kommentarer ;-)

Dere må ikke tenke så mye på det, slapp av!

-Kanskje det gjør maven min frisk, eller spermiene til bomber!

Dere kan da alltids adoptere!

-Hvor mange adoptivbarn har dere?

Jeg vet om noen som klarte det på egenhånd etter en adopsjon, prøv!

-Skal vi sende tilbake adoptivbarnet vårt da?

Tenk så mye dere slipper unna! Nattevåk, tidlige morgener, ømme brystvorter, stinkende bleier osv.

- Det der er faktisk min fantasi!

Du kan få min!

-Ja,takk!

Jeg vet om noen som klarte det avseg selv etter 15 år! De hadde gitt opp!

-Etter 15 år, kan jo ikke det være tilfeldig..

Prøver dere under eggløsningen?

-Hva er det?

Jeg vet jo at disse kommentarene bare er velmenende, men åå så lei man kan bli av de!

En galgenhumoristisk klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67485-hva-vi-b%C3%B8r-svare-ang-kommentarer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei (c:

Jeg har ei venninne som har hatt et barn med kolikk, hun klager opp og i mente om dette og at hun ikke tør å få fler barn av redsel for et kolikkbarn til...

...og inne i meg skriker det bare: Gi meg gjerne et barn med kolikk og våkenetter, bare la meg få et ....

Hei (c:

Jeg har ei venninne som har hatt et barn med kolikk, hun klager opp og i mente om dette og at hun ikke tør å få fler barn av redsel for et kolikkbarn til...

...og inne i meg skriker det bare: Gi meg gjerne et barn med kolikk og våkenetter, bare la meg få et ....

Forstår følelsen av å vente år på barn(been there)...men 4 år med nattevåk og skrik er mer enn et oppegående menneske kan orke...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...