Gå til innhold

Trekant, og utro mann

Anbefalte innlegg

Ja, det var smørje. Hva du skal gjøre, avhenger jo litt av hva han har lagt i forholdet til denne kvinnen. Er det kun sex, f.eks?

Jeg ville prøvd å roe meg ned noen dager, og ikke gjøre noe overilt. Det vil si, ikke kastet fyren på dør med en gang.

Legg bevisene fram for ham og se reaksjonen - og prøv å finne ut av dette sammen.

Men er helt enig at det er temmelig drøyt å ha dratt med seg elskerinna hjem til kona for sex - alle tre. Nesten ikke til å tro.

Det var bare en ting som falt meg inn. Kanskje det ikke er så værst allikevel. I motsetning til alle de andre svarene går det kanskje an å tenke noe positivt ut av dette.

Først og fremst tror jeg du er sjalu fordi du ikke forstår forholdet din mann har til den andre kvinnen.

Du har alltid sett for deg at det bare skulle være dere to, deg og din mann i forholdet. Men nå trekker dere inn ei tredjedame i forholdet. Hva med å prøve å bli bedre kjent med henne ? Prøv å bli en slags trippel i stedet for et par. Bryter litt med den tradisjonelle tanken vi alle er vokst opp med. (ikke sånn at dere skal leve sammen og sånt da.) Det er en kort vei mellom det å ha et seksuelt forhold, og å begynne å bli personlige.

Dette er bare en tanke. Litt 'teit' tanke kanskje ?

Fortsetter under...

Hehe... huff, han har virkelig bearbeidet dere begge to der til egen vinning....

Jaja, mitt råd er som det alltid er når det gjelder utroskap, og baseres på hva jeg selv med 100 % sikkerhet ville gjort, og det er at du bør stikke, faen så fort.

Enkelt og greit.

Ja jeg sier til meg selv at jeg fortjener bedre, men det er ikke så lett. Jeg klarer ikke å plutselig slutte å elske han, vi har alltid hatt det så fint sammen, men det er jo tydelig at han er av en annen oppfatning da. Jeg er tydeligvis ikke bra nok for han.

Han er ikke bra nok for deg!

Jeg har full forståelse for at det ikke er lett å være objektiv når du elsker mannen. Det er ikke lett å bryte ut.

Men når du blir utsatt for noe sånnt som det her gjør du deg selv mere vondt ved å bli. Tror du at han klarer å opparbeide din tillit igjen?

Ved å be om meninger her inne får du litt hjelp til å se det objektivt kanskje.

Håper du finner ut av hva du må gjøre.

Lykke til:)

Gjest bare rot

Vel, det handler om at det er merkelig at det er greit at han har sex med en annen kvinne når _du_ vil, men ikke ellers. For du vil jo at han skal feie over en annen kvinne, ikke sant?

For sikkerhets skyld: Ja, jeg har helt klar innsikt i at utroskap er sårende. Det er faktisk en god grunn til at de aller, aller fleste av oss er tilhengere av og praktiserer seriemonogami.

Trekantgreier og lignende kommer det neppe noe godt ut av - på sikt.

Tror du virkelig at en trekant handler om at mannen skal feie over en annen kvinne? Da har du nok et forvrengt syn på trekanter. Du tror kanskje også at det er mannen min som har mast seg til en trekant?

Jeg får si til deg som jeg gjorde til flisa: Jeg synes det er stor forskjell på en trekant (der alle parter er enige om det som skal skje), og det at han har sex med en annen kvinne i all hemmelighet. Han har gått bak min rygg, og det er sårende. Er det virkelig så vanskelig å forstå?

Tror du virkelig at en trekant handler om at mannen skal feie over en annen kvinne? Da har du nok et forvrengt syn på trekanter. Du tror kanskje også at det er mannen min som har mast seg til en trekant?

Jeg får si til deg som jeg gjorde til flisa: Jeg synes det er stor forskjell på en trekant (der alle parter er enige om det som skal skje), og det at han har sex med en annen kvinne i all hemmelighet. Han har gått bak min rygg, og det er sårende. Er det virkelig så vanskelig å forstå?

Nei, du sier klart og tydelig at du er pådriveren bak trekanten. Jeg misforsto ikke det.

Men det er litt 'rart' å lese at i det ene øyeblikket vil du at han skal ha sex med en annen kvinne, i det neste ikke.

Utroskap er sårende, det er vel alle enige om. Og noe de fleste av oss simpelthen ikke ønsker skal være tilstede i et forhold. Det er da derfor, igjen, de fleste av oss er seriemonogame.

Men i et slikt forhold som deres, der trekanten er del av seksualiteten, er det for utenforstående nærliggende å trekke den konklusjon at når seksualiteten ikke bare skal deles mellom deg og din mann, forskyves også grensene for det å ha sex med andre - _i det hele tatt_. Dere har bedt om og aktivt tilrettelagt det å involvere andre i sexlivet deres.

Når det er sagt, har sannsynligvis din mann liten eller ingen respekt for deg.

Det var bare en ting som falt meg inn. Kanskje det ikke er så værst allikevel. I motsetning til alle de andre svarene går det kanskje an å tenke noe positivt ut av dette.

Først og fremst tror jeg du er sjalu fordi du ikke forstår forholdet din mann har til den andre kvinnen.

Du har alltid sett for deg at det bare skulle være dere to, deg og din mann i forholdet. Men nå trekker dere inn ei tredjedame i forholdet. Hva med å prøve å bli bedre kjent med henne ? Prøv å bli en slags trippel i stedet for et par. Bryter litt med den tradisjonelle tanken vi alle er vokst opp med. (ikke sånn at dere skal leve sammen og sånt da.) Det er en kort vei mellom det å ha et seksuelt forhold, og å begynne å bli personlige.

Dette er bare en tanke. Litt 'teit' tanke kanskje ?

Beklager det forrige svaret mitt. Men det baserer seg på litt hva jeg vil forvente av å bringe inn en tredjepart i sexlivet.

Her er et forslag for å fiske litt. Inntrykket mitt er at du ikke har helt klare bevis for at mannen din er utro.

Du kunne jo sjekke hva reaksjonen hans ble hvis du la frem et ønske om å har med en ekstra mann, og du ville finne denne ekstra mannen.

bare et forslag. En psykologisk test....

Annonse

Beklager det forrige svaret mitt. Men det baserer seg på litt hva jeg vil forvente av å bringe inn en tredjepart i sexlivet.

Her er et forslag for å fiske litt. Inntrykket mitt er at du ikke har helt klare bevis for at mannen din er utro.

Du kunne jo sjekke hva reaksjonen hans ble hvis du la frem et ønske om å har med en ekstra mann, og du ville finne denne ekstra mannen.

bare et forslag. En psykologisk test....

hehe - den vakke dum!

Dette var jo en utrolig grusom situasjon å befinne seg i. Skjønner ikke helt at folk mener at siden du har åpnet opp for en trekant, har du også "åpnet" opp for utroskap...!!!!! Jeg er ikke litt for trekant forhold i mitt liv, men skulle det ha forekommet, så betyr jo fa.. ikke det at mannen min kunne bringe inn elskerinnen sin. Jeg har funnet meg i mye fra min exmann vedr. utroskap m.m., men dette, dette tror jeg at jeg ville føle meg utrolig tråkket på av. Det høres ut som en utrolig utspekulert måte å ha åpen sex m. elskerinnen sin på. Samt evt. en oppfyllelse av hans evt. små perverse fantasi. Som sagt; jeg har forståelse for at kroken på døren er lett i teori men ikke i praksis. Men selv lille tålmodige meg hadde sparket exmannen på hue ut etter noe sånt. Du ville ha trekant sex, ikke ligge med den "andre" kvinnen!!!!! Fytti grisen, jeg ville ha følt meg sååå brukt!! Lille venn, en god klem fra meg (hvis du vil ha ;-)), og lykke til med hva du nå kommer frem til.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...