Gå til innhold

Er det virkelig så ekkelt med store kjønnslepper??

Anbefalte innlegg

Hallo!

jeg lurte på om det er helt forferdelig å ligge med en jente med store kjønnslepper`eller om det går? Jeg har vurdert å operere dem mindre (det bare henger od slenger, nummeret før penis..ekkelt!!) men han legen jeg snakka med anbefalte det ikke hvis det ikke var veldig nødvendig.. Er det det? Jeg skjønner jo at det er ganske ekkelt, men helt motbydelig?

Fortsetter under...

Er de så nesten så lange som en penis, skjønner jeg at du har et problem. Men er det virkelig sant, på ordentlig? Da må du til en ny lege, synes jeg. Gutter synes sikkert ikke det gjør noe, men jeg tenker på det upraktiske ved det, jeg.. Det må jo være vondt for deg! Tenker på at huden blir dratt med inn, ja, du vet når....

Gjest carlina

Jeg har aldri opplevd at store kjønnslepper har vært et problem, så det er nok bare noe du selv tror.

Hvordan vet du at de er så store? Har du sett så mange andre?

He he, fint du ikke har problemer med kjønnsleppene dine da!

Hvis du ikke overdriver noe grasalt slik at legen din har rett når h*n avviser dette som et problem, synes jeg du skal ta kontakt med gynekolog. Hvis det _er_ et problem kan det ordnes på.

Om du får dekket utgifter ved privat klinikk aner jeg ikke.

Til slutt: Vi er forskjellige. Alle sammen. Forneden også.

Annonse

Store kjønnslepper er ikke noe å bekymree seg over. Kan ikke se at de skulle gjøre akten noe dårligere. Ligger man på et kaldt rom vil de varme guttens baller blir det sagt i gamle sagaer:-)) Det jeg prøver å si er at det ikke er noe problem hvis ikke du selv gjør det til det og ikke aksepterer dem, da er det etproblem.. Hvis du ikke må, ikke kluss med kroppen (operasjoner) det kan ta vekk (ødelegge)følsomme partier,

Gjest Cathy22

Hva mener du med store og hvilket sammenligningsgrunnlag har du?

med store mener jeg at de henger sånn2-3 cm til vanlig og 5-6 når jeg drar i dem. det er jo ikke normalt da, selv om det sikkert er mange som har det! jeg tenker på bilder i bøker og sånt da..

Gjest Cathy22

Jeg har aldri opplevd at store kjønnslepper har vært et problem, så det er nok bare noe du selv tror.

Hvordan vet du at de er så store? Har du sett så mange andre?

De ER jo det da!! det er ikke normalt de henger sånn!! dett er ekkelt å se på oxo..

Store kjønnslepper er selvsagt ikke stygt, så lenge du er ren og delikat for øvrig. Det er alt som teller.

Massevis av jenter har kjønnslepper som henger utenfor, og dersom du drar i dem...ja DA blir de alltid lange, da!

Hvis du tenler på bilder i lærebøker og slikt, tegner de alltid et statisk bilde, og har lite med normal variasjon å gjøre.

Dersom kjønnsleppene dine er så lange at de gnager nedover beina dine når du går med bukse, har du et reelt problem og bør få operasjon. Utover det har du antageligvis normalt lange kjønnslepper, og jeg vet ikke om noen gutter (eller jenter, for den saks skyld) som mener det er ekkelt.

Annonse

med store mener jeg at de henger sånn2-3 cm til vanlig og 5-6 når jeg drar i dem. det er jo ikke normalt da, selv om det sikkert er mange som har det! jeg tenker på bilder i bøker og sånt da..

Hvis du plages med de så syns jeg ikke du skal ta operasjon. Tenk om det nedsetter følsomheten? Jeg hadde nå aldri turt å begynne med operasjon av kjønnsleppene!

Jeg tror ikke at guttene vil ha problemer med det. :-)

Men hvis du bestemmer deg for det så skaff deg all informasjon som går an å få!

Spør f. eks. på forum for plastikkirurgi om hvordan det gjøres og om det er bivirkninger. Og på forum for trygdespørsmål om det dekkes av trygdekontoret eller om du må betale det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...