Gå til innhold

Bedre sex etter fylte 30 år?

Anbefalte innlegg

Nemlig!

Han kan mekke på meg, synes jeg.

For noen år siden sa jeg til søsteren min at han ønsket seg gavekort på kondomeriet i bursdagsgave. Etter mye oppmuntring hjemmefra kom han seg avgårde. Og kom hjem med massasjeolje. Annet hadde han ikke turt å kjøpe. (Fikk litt dårlig samvittighet da)

Et annet år fikk han 1 års abonnement på cocktail i gave. ;-)

Så det blir nok jeg som må på handletur dersom det skal komme noen leketøy i hus, ja.

Gubben er rett og slett for "prektig". ;-)

*hehe* da jeg for mange år siden hadde vært på byens sexshop og kjøpt meg G-punkt vibrator skjønte ikke mannen min at jeg turte, jeg hadde aldri i livet fått han med meg! Men han har bestillt på postordre en gang i tiden da.

Kjøp selv du så får du akkurat det du vil ha! :-)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

15

• kie

10

• rufsetufsa

9

• Amiga

8

Mest aktive i denne tråden

*hehe* da jeg for mange år siden hadde vært på byens sexshop og kjøpt meg G-punkt vibrator skjønte ikke mannen min at jeg turte, jeg hadde aldri i livet fått han med meg! Men han har bestillt på postordre en gang i tiden da.

Kjøp selv du så får du akkurat det du vil ha! :-)

Nemlig!

For det nytter ikke å ønske seg noe av en som synes det er altfor flaut å kjøpe cupido... ;-)

Sånn er det vel kanskje når man er oppdratt av strengt religiøse foreldre.

Men kanskje jeg kan ønske meg en beutybag med kodelås på av slekt og venner? Da er i allefall den biten sikra ;-)

Nemlig!

For det nytter ikke å ønske seg noe av en som synes det er altfor flaut å kjøpe cupido... ;-)

Sånn er det vel kanskje når man er oppdratt av strengt religiøse foreldre.

Men kanskje jeg kan ønske meg en beutybag med kodelås på av slekt og venner? Da er i allefall den biten sikra ;-)

Ja det er ingen dum idé, jeg har en Delsey og den er det kjempekvalitet på. Jeg har hatt den i 13 år og den er like god som ny! :-)

Annonse

Så ET er årets gave til kvinnen?:-)) Tror det er lite tvil om at en kvinnes sexliv blir bedre tter fylte 30:-)) far da går det bare oppover til det styrter:-)

Ja, når baksmellen er unnagjort er neste investering den derre ET-greia. Hvis jeg tør. Så någet skummel ut.

Styrter? Du er jaggu meg grei. Enda mere å se frem til :(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...