Gå til innhold

Bedre sex etter fylte 30 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

15

• kie

10

• rufsetufsa

9

• Amiga

8

Mest aktive i denne tråden

Nope. Har faktisk ingen dildo. Aldri hatt heller.

Jeg er så prektig, vet du, oppvokst i bibelbeltet.

Så ikke kom og si at jeg har kastet mine beste år i vasken... :-)

Hmm. Menne du tufsa.. du trenger ikke offentligjøre på bibelmøtene at du masturberer.

Og sexen blir jo bare bedre og bedre iflg tråden, så det er ittno å stresse med:-)

Hmm. Menne du tufsa.. du trenger ikke offentligjøre på bibelmøtene at du masturberer.

Og sexen blir jo bare bedre og bedre iflg tråden, så det er ittno å stresse med:-)

Jeg vil ikke synde så fælt, vet du, selv om jeg ikke har vært gift med disse 8 mennene jeg har hatt seksuelt samleie med.

Ellers ser jeg frem til min magiske 30-årsdag, når samleiene skal bli så fantastiske.

-Hvis det ikke bare er tøv, for å trøste alle som er tredve...?!

Jeg vil ikke synde så fælt, vet du, selv om jeg ikke har vært gift med disse 8 mennene jeg har hatt seksuelt samleie med.

Ellers ser jeg frem til min magiske 30-årsdag, når samleiene skal bli så fantastiske.

-Hvis det ikke bare er tøv, for å trøste alle som er tredve...?!

Hehe.. Men var ikke snittet på 8 da?

Vi får se hvordan det blir når man runder 30. Jeg har stoooore forventninger etter denne tråden. Vi snakker om multiorgasmer i fleng og oralsex så det gringer;)

Annonse

Hehe.. Men var ikke snittet på 8 da?

Vi får se hvordan det blir når man runder 30. Jeg har stoooore forventninger etter denne tråden. Vi snakker om multiorgasmer i fleng og oralsex så det gringer;)

Eh, da var det kanskje 6 jeg hadde hatt?

Har ikke lest statistikk på en stund, skjønner du... ;-)

Annonse

Nei, shit. Du har så rett så rett.

Nå fant jeg en haug med bra radiokanaler på nettet, så nå blir det ikke lettere å holde seg unna..:-)

Nei, nå må jeg gå og se på filmen på TVN, har gledet meg i hele dag.

Men før jeg går, vil jeg bare si at det blir digg å bli tredve... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...