Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Da synes jeg at ikke at du fortjener din mann.Altså han fortjener noen damer som er bedre enn deg.Det at du får aldri sex av ham,er ikke grunn nok til å være utro mot ham.Hvis du virkelig elsker ham,så er du ved hans side.

Selv vil ikke kjæresten min ha sex,men jeg er trofast mot ham og respekterer ham for det.Husk at i et forhold så dreier det seg ikke bare om sex.Det dreier seg om mye annet også som for eks.tillit og ærlighet i forhold til hverandre.

synes du bør fortelle mannen din om dette,så får du se om han vil ha deg da.Hvis du holder det skjult så finner han nok det ut før eller senere.Dessuten tenker du ikke på at du sårer ham mye.Dårlig gjort av deg overfor mannen din å gå rundt å late som ingenting har skjedd.

Hvis det er empati du vil ha i dette innlegget,så får du hvertfall ikke min empati.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67519-jeg-er-utro/#findComment-312166
Del på andre sider

Annonse

Da synes jeg at ikke at du fortjener din mann.Altså han fortjener noen damer som er bedre enn deg.Det at du får aldri sex av ham,er ikke grunn nok til å være utro mot ham.Hvis du virkelig elsker ham,så er du ved hans side.

Selv vil ikke kjæresten min ha sex,men jeg er trofast mot ham og respekterer ham for det.Husk at i et forhold så dreier det seg ikke bare om sex.Det dreier seg om mye annet også som for eks.tillit og ærlighet i forhold til hverandre.

synes du bør fortelle mannen din om dette,så får du se om han vil ha deg da.Hvis du holder det skjult så finner han nok det ut før eller senere.Dessuten tenker du ikke på at du sårer ham mye.Dårlig gjort av deg overfor mannen din å gå rundt å late som ingenting har skjedd.

Hvis det er empati du vil ha i dette innlegget,så får du hvertfall ikke min empati.

'Selv vil ikke kjæresten min ha sex,men jeg er trofast mot ham og respekterer ham for det.Husk at i et forhold så dreier det seg ikke bare om sex.Det dreier seg om mye annet også som for eks.tillit og ærlighet i forhold til hverandre.'

Selvsagt dreier et forhold seg om mye, ikke 'bare' sex.

Men i jøssenavn, hva er et forhold uten sex i grunnen? Det høres trist ut, spør du meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67519-jeg-er-utro/#findComment-312211
Del på andre sider

Angela1365380318

Mangen sier at dersom en er utro så er det noe gale i forholdet, i ditt tilfelle lkan det jo være at du ikke får nok sex av han.

Men tenk deg i han sitvasjon, hva om han hadde vært utro?

Det hadde du nok ikke likt nei.

Dere bør kansje snakke om problemene med sex, så får du ta deg litt tid å tenke deg om, om han er den rette å satse på eller om dere skal gå videre i livet hvær for dere..

Det at du ikke får nok sex hjemme betyr ikke at det er greit å være utro, og det at du føler seg som en hore kalles samvittighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67519-jeg-er-utro/#findComment-313362
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...