Gå til innhold

hvite prikker på penis hodet. (hjelp meg)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt som har hvite prikker på kanten av penishodet, når jeg trekker tilbake forhuden. har også prøvd 2 salver, men ingen virket, de var mot betennelse, og sopp. men det hjalp no ikke. legen som undersøkte meg, hadde no ihvertfall ikke peiling.

jeg har fått tips om at det kan vere talgkjertler, men skal de vises? hvordan får jeg de bort? fins det noen behandling?

Fortsetter under...

Gjest tramtram

Kjenner igjen panikken fra da jeg oppdaget det samme ja.. ;-)

Jeg spurte meg litt om, og fant ut at ikke ALLE har det, men det er MANGE som har det. Det er ikke sopp eller andre uhumskheter, men noen naturlige saker (talgkjertler, tror jeg). Ingen jente har noengang kommentert det til meg, eller reagert negativt.

Jeg har dem enda, men de er litt mindre synlige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...