Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok en cb i dag tidlig og den viste 2 klare streker!

Snek meg til en test allerede på fredag,men da var heller resultatet litt tvilende.

Så i dag altså,15 dager etter inseminasjonen ble det 2 klare blå!! Er så glad.Det har vært en lang vei dette her,men endelig etter 3 misslykkede icsi forsøk med nedfrossen sæd,så satset vi på donorinseminasjon og da fikk vi full klaff!!

Nå håper jeg bare at alt går bra og at vi får se hjertelyd i uke 7.Var på legekontoret i dag for å ta en test også,pluss at jeg fikk bestilt legetime.

Vel,håper at det er mange av dere som kommer etter snart og at dette er starten på en blå bølge her inne:)

Kommer nok til å holde til her inne hos dere en stund til framover.

Lykke hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67536-jeg-har-f%C3%A5tt-2-bl%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, jol!

Det er virkelig en deilig følelse å vite at det går an å bli gravid, selv om det ikke alltid går etter naturmetoden, ikke sant?

Lykke, lykke til framover og gled deg til det lille blinkende hjertet om noen få uker. Jeg fikk se det etter 6 uker og 5 dager - nå er jeg 7+1.

Klemmer fra

Annonse

Så vanvittig bra!!!! Juli er tydligvis en fin måned å få inseminasjon hos Maigaard! Hipp hurra for Maigaard, og for oss!!!!!

Jeg prøver å sende deg en mail fra jobben i morgen, det er så mye tull med internett her hjemme. Får håpe du får den, da!

Gratulasjonsklemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...