Gå til innhold

Er jeg storforlangende og egoistisk?

Anbefalte innlegg

Oki1365380363

Forloveden min har tatt en fridag dagen vi reiser på ferie.Vi reiser på natten.Jeg gjorde det samme for og få gjort unna det siste før vi skal reise.Når jeg fortalte det ble han kjempesur og sa at grunnen var at han ville ha en dag for seg selv og at jeg alltid gjorde et eller annet alene og han alderi.Jo jeg shopper med venninner,men etter jobb,jeg trener,men etter jobb.Dette er den første fridagen min i sommer.Han har hatt noen innemellom.Han jobber dessuten mye overtid og bruker mye tid på bilene sine på jobben,polerer etc utover kvelden.Han har fått meg til og spørre sjefen min om jeg kan jobbe allikevel.Er jeg egoistisk? Og unner jeg han ingenting? Han klager på at han alderi er alene,men når jeg er borte etter jobben da?Dessuten så kan han jo gjøre hva han vil!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67604-er-jeg-storforlangende-og-egoistisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, du har jo rett til å ta deg en fridag når du måtte ønske deg, men samtidig burde du kanskje ha antenner nok til å forstå at han av og til ønsker å være alene. Når man bor sammen blir det fort til at man er oppå hverandre 24 timer i døgnet.

Oki1365380363

Vel, du har jo rett til å ta deg en fridag når du måtte ønske deg, men samtidig burde du kanskje ha antenner nok til å forstå at han av og til ønsker å være alene. Når man bor sammen blir det fort til at man er oppå hverandre 24 timer i døgnet.

Det er jo absolutt noe og tenke på da.Men han vil som oftest at vi skal gjøre alt sammen.Men kanskje det er noe galt?Vi har ikke hatt sex på en stund heller.Og tro meg,jeg har tatt initativ!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...