Gå til innhold

smerter etter orgasme inni vagina

Anbefalte innlegg

Jeg opplever en sterk svie i min vagina etter at partneren min har fått orgasme inni meg.Hva kan det skyldes? Leste her inne på forumet at det går an å bli allergisk mot sæd,stemmer det? Er det noen andre her inne som har/har hatt samme erfaring som meg? Jeg vil gjerne la han få orgasme inni meg,fordi han synes det er så deilig. Men jeg orker det ikke hvis det skal fortsette sånnn. Det gjør utrolig vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67625-smerter-etter-orgasme-inni-vagina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ben Redick Fy Fasan

Interessant opplysning. Nei da vet jeg jammen ikke altså. Allergisk mot sæd....uflaks!

Vi har et vennepar hvor hun fikk svie og lukt ved orgasme fra ham og de tok kontakt med gynekolog. De fikk da beskjed om at bakteriefloraen i hennes skjede og hans sperm reagerte på hverandre, men det ordnet seg med en liten pillekur. Håper dette var til hjelp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...