Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei tieto og dere andre!

Jeg begynner på fredag og gleder meg faktisk jeg også! Har en god følelse denne gangen og håper at vi får et optimalt forsøk med to gode egg tilbake (og kanskje noen i fryser'n?). Heier på alle dere andre også! "Den blå bølge" skal skylle over oss!

Klem kul

Annonse

Gjest candide

Hei!

Hvor tar du dine forsøk hen?

Dette er det andre forsøket i en 3-pakk på Linne-klinikken i Sverige. Jeg var en av dem som ga opp det norske systemet i vår, og dro til Sverige. Angrer litt på det nå, men de er ihvertfall utrolig søte og flinke der.

Dette er det andre forsøket i en 3-pakk på Linne-klinikken i Sverige. Jeg var en av dem som ga opp det norske systemet i vår, og dro til Sverige. Angrer litt på det nå, men de er ihvertfall utrolig søte og flinke der.

Hei!

Vi tenkte faktisk tanken selv også men fant ut å ta 3 forsøk på RH og så vurdere det etterpå.

Går du til lege her i Norge for å sjekke hvordan det ligger ann før uttak?

Hvor ligger Linne-klinikken?

Gjest candide

Hei!

Vi tenkte faktisk tanken selv også men fant ut å ta 3 forsøk på RH og så vurdere det etterpå.

Går du til lege her i Norge for å sjekke hvordan det ligger ann før uttak?

Hvor ligger Linne-klinikken?

Dere var lure! ;-) Får trøste meg med at dersom det går galt på de neste to, har jeg tre 'billige' igjen i Norge. (Er usikker på hvordan det blir dersom det blir snakk om søskenforsøk... har vi da de tre til gode? SÅ heldig er vi vel ikke...)

Ja, jeg blir fulgt opp av en lege i Oslo.

Linne-klinikken ligger i Uppsala, rett nord for Stockholm. Ganske koselig by.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...