Gå til innhold

Gutter! Lurer på dette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ben Redick Fy Fasan

Synes 10 kilo mer er mye finere.Damene virker mer frodige da, synes jeg.

Tynne damer er ikke noe fint!!

Tynne jenter er ikke erotisk attraktive synes jeg. Man må ha noe å ta i, ikke ribben! De fleste menn jeg kjenner er av samme oppfatning.

Annonse

Tynne jenter er ikke erotisk attraktive synes jeg. Man må ha noe å ta i, ikke ribben! De fleste menn jeg kjenner er av samme oppfatning.

BAre en kommentar til temaet i denne stringen mer generelt! -Det innleggene i denne lille "debatten" viser, og som også ofte glemmes når slankehysteri og "usunne idealer" diskuteres er følgende: -Det finnes faktisk mange unge jenter som er UFRIVILLIG tynne! -mange som virkelig spiser som en hest, og andre som ihvertfall ikke prøver å slanke seg, men tvertimot ønsker seg former og litt "polstring" på ribbeina! -Jeg gjetter at det ofte er svært sårende for disse at det til stadighet smøres tjukt på hvor utrolig stygt, sykt og ekkelt det ser ut å være så tynn! -det er ikke det spor mindre sårende enn det er å høre det motsatte for overvektige! -Men det er liksom ikke et tema, det at tynne mennesker også sliter med vekta. -men med motsatt problematikk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...