Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.

Vi hadde ett forsøk på RiT i mars. Hadde tatt ut medisiner i 2001, så vi betalte "bare" regningen for poliklinisk behandling på 13 000,-

Ringte nettopp trygdekontoret og forklarte saken for en saksbehandler der.... han sa at vi bare skulle komme ned med regningen så skulle vi få refundert de 10 000,- kronene som vi hadde betalt utover de 3000,- kronene som var i egenanndel.

Wenche

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67794-ang-refusjon-fra-trygdekontoret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hvilket trygdekontor tilhører du?

Jeg tror du har vært heldigere med saksbehandler enn meg. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, har betalt nesten 15000 for poliklinisk behandling. Fikk beskjed om at pga at jeg ikke hadde utgifter over kr. 18000 så fikk jeg ikke refundert det jeg hadde betalt over kr. 3000!

Jeg tror du har vært heldigere med saksbehandler enn meg. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, har betalt nesten 15000 for poliklinisk behandling. Fikk beskjed om at pga at jeg ikke hadde utgifter over kr. 18000 så fikk jeg ikke refundert det jeg hadde betalt over kr. 3000!

Hei!

Send klage, vedtaket er feil. Vi fikk 23.000 igjen etter våre to forsøk. Det dekket behandlingen og hadde ingenting med medisinene å gjøre (hadde veldig lave medisinutgifter, tok ut i desember til første forsøk og hadde en hel del igjen til det andre forsøket.)

Hilsen

bobla1365380358

hei gaupe

jeg tror ikke de folka på ditt trygde-kontor har satt seg godt nok inn i saken med tilbake bet:

egenandel for behandling: 3000,-

egenandel for medisiner: 15000,-

disse egenandelene regnes separat, og ikke samlet...

kanskje du skulle ringt helsedep. å fått en kopi av vedtaket,og sendt det til trygdekontoret ditt...

lykke til videre

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...