Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal du gjøre detta skikklig, så må du sitte på huk, bare med tærne mot madrassen (eller hvor dere har sex) og hoppe opp og ned som gal. Det har jeg hørt, bokstavlig talt, funker ;)

God fjæring i madrassen din eller er det kombinert knallhard spensttrening på dama di? ;)

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

16

• melankolsk

12

• Helpwanted

5

• naiv

4

God fjæring i madrassen din eller er det kombinert knallhard spensttrening på dama di? ;)

I gode fjærmadrasser passer jo dette glimrende, i min seng derimot trenger dama faen med stål-lår for å holde ut særlig lenge :)

Men det finnes jo andre steder en senga da.. ;)

I gode fjærmadrasser passer jo dette glimrende, i min seng derimot trenger dama faen med stål-lår for å holde ut særlig lenge :)

Men det finnes jo andre steder en senga da.. ;)

Ja, for parketten fjærer jo innmari;)

Jeg kan ri på årntli og det er slett ikke sånn som du beskriver det.. Forskjellen på hester og menn er egentlig fallhøyden og fraværet av sal;)

Annonse

Gjest PikeApparatet

Skal du gjøre detta skikklig, så må du sitte på huk, bare med tærne mot madrassen (eller hvor dere har sex) og hoppe opp og ned som gal. Det har jeg hørt, bokstavlig talt, funker ;)

Men sinnsykt slitsomt! Jeg gjorde det bl.a inatt. Og jeg som har så sterke muskler i bena, holdt ikke ut særlig lenge. Kanskje max et minutt!

Får øve meg mer, for det er visst knakandes godt for GutteApparatet.

Annonse

Men sinnsykt slitsomt! Jeg gjorde det bl.a inatt. Og jeg som har så sterke muskler i bena, holdt ikke ut særlig lenge. Kanskje max et minutt!

Får øve meg mer, for det er visst knakandes godt for GutteApparatet.

Hehe

Enten får du trene mer, eller bytte underlag som nevnt nedover trådene her :)

Men godt var det?

Gjest PikeApparatet

(huh.. eh... "point" being...!!!!!!!)

Jeg må bare si at det er fint å ligge halvveis oppå han også - men da blir det vel ikke et ritt?

Da kan du bevege underlivet slik det er deilig for deg, her kjennes friksjonen veldig godt, og sannelig finner du kanskje g-punktet også. Dessuten er det ikke så anstrengende. Men - her tror jeg det føles bedre for PikeApparatet enn for GutteApparatet - altså.

Jeg savner litt mer dreis på rittet selv, det er litt knotete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...