Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

16

• melankolsk

12

• Helpwanted

5

• naiv

4

Gjest PikeApparatet

Hehe

Enten får du trene mer, eller bytte underlag som nevnt nedover trådene her :)

Men godt var det?

For ham var det visst svært så godt, og det var kult å observere, jeg ble derimot mer og mer engstelig for at jeg skulle falle hylende om i krampe.

Vi brukte:

Sultan Medium Rammemadrass fra IKEA.

Ikke jeg nei. Men jeg er litt usikker på deg;)

Er det ikke som folk sier; Du må alltid prøve nye ting? ;)

Jeg må si, pisken i musikkvideoen til Robbie Williams og Nicole Kidmans - Somethin' Stupid virket på meg pirrende. Altså, ikke bruke den, men være der for syns skyld ;)

Annonse

Er det ikke som folk sier; Du må alltid prøve nye ting? ;)

Jeg må si, pisken i musikkvideoen til Robbie Williams og Nicole Kidmans - Somethin' Stupid virket på meg pirrende. Altså, ikke bruke den, men være der for syns skyld ;)

Jeg har dressurpisk.

Skal jeg henge den opp på oppslagstavla? *flirer*

Du kan f.eks. sitte på knærne og bevege deg opp og ned. Jeg tror dette er den minst slitsomme.

Den andre sitter du på huk på tærne. Denne er kanskje litt slitsom. Prøvde det en gang, hun ble fort sliten. Har lest om et tips en gang, om at mannen kan støtte til litt med å presse knærne hennes litt sammen.

Andre variasjoner kan være å snu seg. Spørs hva som er best for deg.

Som mann liker jeg å bli ridd. Men mest fordi at jeg slipper å anstrenge meg.

Annonse

Du kan f.eks. sitte på knærne og bevege deg opp og ned. Jeg tror dette er den minst slitsomme.

Den andre sitter du på huk på tærne. Denne er kanskje litt slitsom. Prøvde det en gang, hun ble fort sliten. Har lest om et tips en gang, om at mannen kan støtte til litt med å presse knærne hennes litt sammen.

Andre variasjoner kan være å snu seg. Spørs hva som er best for deg.

Som mann liker jeg å bli ridd. Men mest fordi at jeg slipper å anstrenge meg.

Du har lov til å hvile deg du også.

Men sinnsykt slitsomt! Jeg gjorde det bl.a inatt. Og jeg som har så sterke muskler i bena, holdt ikke ut særlig lenge. Kanskje max et minutt!

Får øve meg mer, for det er visst knakandes godt for GutteApparatet.

Kanskje du kan trene med å sykle opp mange bakker? Blir jo sterkere i lårene og kan ri bedre... ;0)

Ja, for parketten fjærer jo innmari;)

Jeg kan ri på årntli og det er slett ikke sånn som du beskriver det.. Forskjellen på hester og menn er egentlig fallhøyden og fraværet av sal;)

Når man traver blir det jo nesten som å ri en gutt. Om jeg kan si det uten at du føler deg pervers neste gang du tar med hesten ut på tur

Når man traver blir det jo nesten som å ri en gutt. Om jeg kan si det uten at du føler deg pervers neste gang du tar med hesten ut på tur

Ja, det heter "å ri lett/lettridning"..

Om det er så lett kan jo diskuteres. *flirer*

Ellers vil jeg kanskje si at galloppering med nedsitt i salen har en fin, jevn rytme og man har god kontakt med underlaget ;)

Gjør det vondt for gutten å komme inn i jenta når hun skal på topp??Hvordan gjør man det lettest?Kjæresten min er redd for smerter,men jeg har så lyst til å prøve..;)

Det letteste er vel å "lirke" den inn, sånn, gni den mot klitta og bakover, (La alle safter hjelpe til...!) så du kommer innimellom leppene, da er det lettere for han å "gli" inn! (funker ihgvertfall for meg... *S*

Gjest MissNaughty

Det letteste er vel å "lirke" den inn, sånn, gni den mot klitta og bakover, (La alle safter hjelpe til...!) så du kommer innimellom leppene, da er det lettere for han å "gli" inn! (funker ihgvertfall for meg... *S*

Takk for svar.Skal prøve det med kjæresten min,må bare få han til å forstå at det ikke gjør vondt først.For gjør man det riktig gjør det vel ikke det?

Ja, det heter "å ri lett/lettridning"..

Om det er så lett kan jo diskuteres. *flirer*

Ellers vil jeg kanskje si at galloppering med nedsitt i salen har en fin, jevn rytme og man har god kontakt med underlaget ;)

Jeg red da jeg var yngre. (og nå snakker vi om hester) Skulle prøve igjen i vinter, og da hesten begynte å trave husket jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Hoppet opp og ned som en annen potetsekk en liten stund før jeg fikk dreis på det igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...