Gå til innhold

Et tips for renslig analsex

Anbefalte innlegg

Det er ingen tvil om at mange har reservasjoner mot analsex, fordi det er den åpningen hvor avføringen kommer ut, som penetreres.

Analsex er nå såpass utbredt i forhold til tidligere, at det dessuten kan betegnes som en motesak.

På samme måte som vi foretar inngrep i kroppen vår med tanke på å tilpasse oss moter, tenker på tatovering, piercing, silikon osv, så har jeg en idè, som kanskje kan bli den nye "greia":

Vi vet jo at noen har såkalt STOMI, dvs utlagt tarm pga diverse sykdommer som gjør det nødvendig. For disse må det jo være en drøm å rendyrke analsexen, da endetarmen ikke lenger har noen funksjon, og dessuten holder seg ren og fin.

Kanskje dette er noe å tenke på for mange? Så selgerkåte som kremmer-legene er, når de lukter gryn, så vil mange av de spesialisere seg på Stomi-operasjoner når etterspørselen kommer for fullt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67809-et-tips-for-renslig-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et jævlig innlegg!! Sikkert veldig morsomt å lese for de som har utlagt tarm. Litt selvironi bør de vel ha..???

Har jobbet med en som hadde dette, og hun tenkte på selvmord hele tiden like etter operasjonen. Takk for at du minner meg om hva hun går i gjennom.

Annonse

.

Hei amiga!

Jeg spurte deg for en tid tilbake om litt informasjon ang å bo på Gran Canaria!! JEg og en venninde har store planer om å kanskje flytte dit til høsten. Vet du om noen internett sider gvor man kan finne jobber, bolig ol?? Kunne du ha vært så snill å sendt det til meg på mail: [email protected].

På forhånd takk :o)

Hei amiga!

Jeg spurte deg for en tid tilbake om litt informasjon ang å bo på Gran Canaria!! JEg og en venninde har store planer om å kanskje flytte dit til høsten. Vet du om noen internett sider gvor man kan finne jobber, bolig ol?? Kunne du ha vært så snill å sendt det til meg på mail: [email protected].

På forhånd takk :o)

Mail er sendt, beklager at jeg glemte av det! :-)

Annonse

Alt med analsex er kvalmt, derfor likte jeg ironien i dette innlegget.

Eh.. Variasjoner av sex er vel en smakssak. Også analsex.

Hvorfor engasjere seg så dypt i noe en selv ikke liker?

Men å dra inn stomi i et innlegg om analsex er smakløst og vitner om lite utviklede antenner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...