Gå til innhold

Bare rike par har råd til barn....

Anbefalte innlegg

Jeg blir dårlig når jeg ser hva det koster å prøve å få barn. Jeg har selv ikke kommet igang, men når jeg ser hva det koste begynner jeg å lure litt. Ikke det, jeg er ikke i tvil hva som veier mest, men 15000 i medesiner !!! Håra reiser seg. Hvordan skal en betale for dette. Her gjelder det å ha sparepengene i orden : (

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67836-bare-rike-par-har-r%C3%A5d-til-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest liillee

Noen må betale hundretusener i utgifter sammenlagt,da er ikke 15.000 som du må betale, en stor sum i forhold til det.

Men selvfølgelig er det penger, og selvfølgelig burde det være gratis for alle og få alle de barna de ønsket seg.Men slik er det altså desverre ikke, hvis naturen ikke er på din side.

Norske kvinner føder for få ungar til at folketalet kan haldast oppe.

Årsakene er sjølvsagt mangfaldige, men ein kan rekne med at kombinasjonar av økonomiske og praktiske tilhøve er viktige i kvinner sine vurderingar.

Det er fan ikkje hjelp i å bruke oljepengar på infrastruktur, eller kva dei kallar det, hvis det ikkje er anna folk her enn muslimar og røvarpakk frå Aust-Europa.

Difor burde norske kvinner få 100.000 kroner i handa for kvar unge dei fødde, ut over det første barnet. Dette måtte sjølsagt kome i tillegg til dei ytingar som blir gjeve i dag.

For eit par-tre mrd. kroner (promiller av statsbudsjettet), ville vi fått opp fødselsraten og syte for at det var folk her som kunne drive landet vidare, og betale pensjonane til oss størstepensjonistar.

Eg lurer på kvifor i helvete ikkje nokon kan kome med eit slikt framlegg?

Gjest Speranza

Norske kvinner føder for få ungar til at folketalet kan haldast oppe.

Årsakene er sjølvsagt mangfaldige, men ein kan rekne med at kombinasjonar av økonomiske og praktiske tilhøve er viktige i kvinner sine vurderingar.

Det er fan ikkje hjelp i å bruke oljepengar på infrastruktur, eller kva dei kallar det, hvis det ikkje er anna folk her enn muslimar og røvarpakk frå Aust-Europa.

Difor burde norske kvinner få 100.000 kroner i handa for kvar unge dei fødde, ut over det første barnet. Dette måtte sjølsagt kome i tillegg til dei ytingar som blir gjeve i dag.

For eit par-tre mrd. kroner (promiller av statsbudsjettet), ville vi fått opp fødselsraten og syte for at det var folk her som kunne drive landet vidare, og betale pensjonane til oss størstepensjonistar.

Eg lurer på kvifor i helvete ikkje nokon kan kome med eit slikt framlegg?

Ganske mange her inne bruker svært mye penger på å få lov til å adoptere "muslimar og røvarpakk frå Aust-Europa", som du så velartikulert kaller det..............

Bare en liten tanke fra

Noen må betale hundretusener i utgifter sammenlagt,da er ikke 15.000 som du må betale, en stor sum i forhold til det.

Men selvfølgelig er det penger, og selvfølgelig burde det være gratis for alle og få alle de barna de ønsket seg.Men slik er det altså desverre ikke, hvis naturen ikke er på din side.

Hva Min regning kommer på er ikke godt å si. De 15000 er bare et tall som jeg fant fra et annet innlegg. Men med det budsjettet som Norge har skulle det like vel være unødvendig å betale slike summer. Vi betaler skatt. Vi må da ha rett på noe ?? Både skolevesenet og helsevesenet suger !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...