Gå til innhold

Elivis, han som forårsaket...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du har jævlig stygt hår og dessuten har du pult SDD's geit og jeg veit hva du driver med og pell deg vekk.

Eller noe i den dur?

Eller skal vi finne noen hårsåre damer å plage?

I morgon i morgon, men ikkje i dag... gjesp god natt ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Annonse

Nå har ikke jeg sett monsteret ditt, men Elvis er nok til at jeg mister sex-lysten... :-)

Hatt deg en tur ut i helga, da?

Jepp!

Har i løpet av dagen i dag inntatt 2,5l cola. Hittil.

Herreminhatt.

Du skulle ha vært med, tufsa!

Era var med, men hun ble borte for meg da jeg plutselig bestemte meg for å stikke fra diskoteket og til en bakgårdsfest.

Svært så impulsiv og kreativ man blir av litt sprit. Hmm, kanskje jeg skal begynne å drikke litt på jobben også.

Enn du da?

Jepp!

Har i løpet av dagen i dag inntatt 2,5l cola. Hittil.

Herreminhatt.

Du skulle ha vært med, tufsa!

Era var med, men hun ble borte for meg da jeg plutselig bestemte meg for å stikke fra diskoteket og til en bakgårdsfest.

Svært så impulsiv og kreativ man blir av litt sprit. Hmm, kanskje jeg skal begynne å drikke litt på jobben også.

Enn du da?

Hatt en stille og rolig helg.

Men blir gjerne med en annen gang, du og jeg kommer til å snu byen på hodet, tenker jeg.:-)

Hvordan var det med Era, var det liv i henne?

Hatt en stille og rolig helg.

Men blir gjerne med en annen gang, du og jeg kommer til å snu byen på hodet, tenker jeg.:-)

Hvordan var det med Era, var det liv i henne?

Ja, vi har det til gode:-)

Era, ja. Hun er det liv i. Eller...det _var_ ihvertfall.. hmm.. har forresten ikke sett henne her i dag..

Det mest irriterende er at jeg røyket. Sluttet egentlig for 4mndr siden.grmf.

Og for ikke å nevne mine etablerte venninner som ser det som sin misjon i livet å skaffe meg en mann. *sukk*

Hvorfor er det så vanskelig å forstå at man faktisk har det helt fint uten?!

:-)

Ja, vi har det til gode:-)

Era, ja. Hun er det liv i. Eller...det _var_ ihvertfall.. hmm.. har forresten ikke sett henne her i dag..

Det mest irriterende er at jeg røyket. Sluttet egentlig for 4mndr siden.grmf.

Og for ikke å nevne mine etablerte venninner som ser det som sin misjon i livet å skaffe meg en mann. *sukk*

Hvorfor er det så vanskelig å forstå at man faktisk har det helt fint uten?!

:-)

De er jo bare misunnelige, da.

Ved å late som de sjekker for deg får de flørtet litt selv, vet du, uten at det tar seg dårlig ut. ;-)

De er jo bare misunnelige, da.

Ved å late som de sjekker for deg får de flørtet litt selv, vet du, uten at det tar seg dårlig ut. ;-)

Åhh. Det er der det ligger ja..

*blinker en lyspære over tigerns hode*

Jeg synes man ikke trenger å bry seg så mye om hva andre gjør jeg:-)

Går det bra med deg da?

Sett på Elvis-jubiléet på tvn i helga kanskje? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...