rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Åhh. Det er der det ligger ja.. *blinker en lyspære over tigerns hode* Jeg synes man ikke trenger å bry seg så mye om hva andre gjør jeg:-) Går det bra med deg da? Sett på Elvis-jubiléet på tvn i helga kanskje? Har ikke rørt TV'n i helga. Hmmmm...hva har jeg egentlig gjort? Ikkeno. Var på en grill-sammenkomst-ting med guttungen i går da, teller det? Tror det snart er på tide at jeg får meg en tur ut, hadde vært moro å sjekke opp noen mannfolk til deg, ja. ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Har ikke rørt TV'n i helga. Hmmmm...hva har jeg egentlig gjort? Ikkeno. Var på en grill-sammenkomst-ting med guttungen i går da, teller det? Tror det snart er på tide at jeg får meg en tur ut, hadde vært moro å sjekke opp noen mannfolk til deg, ja. ;-) Grilling er snadder da:-) "vært moro å sjekke opp noen mannfolk til deg, ja. ;-) " Sjekk opp mannfolk til deg sjøl og la meg være i fred, filla! :-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Grilling er snadder da:-) "vært moro å sjekke opp noen mannfolk til deg, ja. ;-) " Sjekk opp mannfolk til deg sjøl og la meg være i fred, filla! :-) Næh, liker å sjekke opp til andre, for da virker jeg ikke så desperat. *ler* Så stikker jeg elegant av med den kjekke kameraten etterpå. *traller* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Næh, liker å sjekke opp til andre, for da virker jeg ikke så desperat. *ler* Så stikker jeg elegant av med den kjekke kameraten etterpå. *traller* Du er en liten luring du altså;-) Den åpenbare sjekkingen på byen slutter aldri å forbause meg *ler* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Du er en liten luring du altså;-) Den åpenbare sjekkingen på byen slutter aldri å forbause meg *ler* Men moro er det, hvertfall de gangene man klarer seg bra, og ikke blir for full. *ler* Vondt i huet? Noe du angrer på? *ler mer* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Men moro er det, hvertfall de gangene man klarer seg bra, og ikke blir for full. *ler* Vondt i huet? Noe du angrer på? *ler mer* Blir du morsommere på min bekostning nå så dauer jeg! *skuler på rufsetufsa* Neida, egentlig angrer jeg ikke på noe jeg. Pleier ikke å gjøre det:-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Blir du morsommere på min bekostning nå så dauer jeg! *skuler på rufsetufsa* Neida, egentlig angrer jeg ikke på noe jeg. Pleier ikke å gjøre det:-) Klinte ikke med mer enn en i går altså? Eller til en forandring. *erter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.