Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Greit nok at hender har sammenheng med mannens penis størrelse, hendene er jo i daglig kontakt med hans edlere deler, men når de sier at man kan se på NESEN til et mannfolk hvor stor penisen er da tar de ganske feil er min mening! Størrelsen på hendene har faktisk stemt rimelig bra i mine tilfeller mer eller mindre...Men nesen?? Da vil jeg heller tro at munnen har større sammenheng....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67884-neser-og-st%C3%B8rrelsep%C3%B8h/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at absolutt ingen andre kroppsdeler kan si noe om størrelse.

Faktisk meget ofte har det stemt i mine tilfeller....Selvsagt ikke alltid, men ofte. Jeg dømmer forøvrig ingen sin penisstørrelse før jeg har sett den med egne øyne, for det er ingen regel for dette. Men det er interessant å undersøke litt...=)

Gjest beautiful_nose

La meg innlede med å si at jeg er gutt. Jeg har temmelig små hender og også en ganske liten og velformet nese. Jeg har også hørt disse spekulasjonenene om diverse sammenhenger. Ut fra hendene mine å dømme burde vel pikken min være omtrent 10 cm, men den er ca. 16, ganske normalt skulle jeg tro.

Men, Ærede Damer, er det virkelig denslags spekulasjoner som fyller eders edle sinn? Personlig tror jeg dere gjør lurt i å spare denslags spekulasjoner til dere kan skue pikken i dens ærlige fylde. Og hvem bryr seg vel om hender når de har en real pikk framfor seg?

Annonse

La meg innlede med å si at jeg er gutt. Jeg har temmelig små hender og også en ganske liten og velformet nese. Jeg har også hørt disse spekulasjonenene om diverse sammenhenger. Ut fra hendene mine å dømme burde vel pikken min være omtrent 10 cm, men den er ca. 16, ganske normalt skulle jeg tro.

Men, Ærede Damer, er det virkelig denslags spekulasjoner som fyller eders edle sinn? Personlig tror jeg dere gjør lurt i å spare denslags spekulasjoner til dere kan skue pikken i dens ærlige fylde. Og hvem bryr seg vel om hender når de har en real pikk framfor seg?

Det er ikke så lett å lavær å spekulere...Størrelsen teller, punktum. Hadde ikke jenter brydd seg om størrelsen på kuken, hadde vi heller ikke spekulert.

Gjest beautiful_dick

Det er ikke så lett å lavær å spekulere...Størrelsen teller, punktum. Hadde ikke jenter brydd seg om størrelsen på kuken, hadde vi heller ikke spekulert.

Det har jeg skjønt. Poenget mitt er vel mer at spekulasjonene som regel er fåfengte, da pikkestørrelsen som regel ikke kan avleses i hendene eller i nesen eller i øreflippene, men nettopp: i pikken.

Ifølge denne peniskalkulatoren det stod om i går så er pikken min kun 11 cm. Når en test bommer med 6 cm så er den ikke mye verdt.

Som de fleste andre skjønner jeg at størrelsen teller. Men det er jo bare en måte å finne ut den på og det er å sjekke selv.

Tror virkelig kvinner på dette tullet med store hender o.l.?

Ifølge denne peniskalkulatoren det stod om i går så er pikken min kun 11 cm. Når en test bommer med 6 cm så er den ikke mye verdt.

Som de fleste andre skjønner jeg at størrelsen teller. Men det er jo bare en måte å finne ut den på og det er å sjekke selv.

Tror virkelig kvinner på dette tullet med store hender o.l.?

Jepp!

I alle fall lengden på ringfingeren ;)

Jepp!

I alle fall lengden på ringfingeren ;)

Ja da hadde du bommet grovt på meg, og på ganske mange andre.

Er det ikke bedre å finne det ut ved egensyn?

All seriøs forskning viser at slike metoder sjelden gir gode resultat. Selv om kanskje gjennomsnittene stemmer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...