tieto Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei du! Hvordan går det med deg? Nærmer det seg egguttak nå? Vi lå helt likt under første forsøk i februar, men da var nicket mitt mowgli. Jeg begynner på spray imorgen på vårt 3. forsøk. Tar du dette forsøket på samme plass? Lykke til! Håper du lykkes denne gangen (c; 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67897-luckyto/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
luckyto Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hei tieto Klart jeg husker deg. Vi tar dette forsøket ved RH. Sist var vi ved Volvat. Gruet meg til den offentlige mølla, men det har vært en veldig positiv overraskelse så langt!! Jeg produserer masse egg og har vært til to kontroller allerede. Skal til siste kontroll før egguttak på mand. og vil da få beskjed om det skjer onsd. eller torsd. Håper jeg får litt mer smertestillende ved uttak denne gangen. Sist syntes jeg det gjorde vondt. Hadde da også MANGE eggposer, så jeg var nok litt sprengt. Er dette første forsøket dere har etter feb. mnd.? Vi skulle ha et fryseforsøk i juni, men av mine 8 gullegg så var det ingen som overlevde opptiningen. Er nok ikke så nervøs denne gangen som i vinter. Vet jo at jeg er en verpehøne, så jeg satser på at jeg får ut fine egg og mannen sine små gjør jobben *bank i bordet *. Men etter egginnsetting så starter hel.... XXX-er alt for at dere "også" lykkes!! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67897-luckyto/#findComment-318161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Hei tieto Klart jeg husker deg. Vi tar dette forsøket ved RH. Sist var vi ved Volvat. Gruet meg til den offentlige mølla, men det har vært en veldig positiv overraskelse så langt!! Jeg produserer masse egg og har vært til to kontroller allerede. Skal til siste kontroll før egguttak på mand. og vil da få beskjed om det skjer onsd. eller torsd. Håper jeg får litt mer smertestillende ved uttak denne gangen. Sist syntes jeg det gjorde vondt. Hadde da også MANGE eggposer, så jeg var nok litt sprengt. Er dette første forsøket dere har etter feb. mnd.? Vi skulle ha et fryseforsøk i juni, men av mine 8 gullegg så var det ingen som overlevde opptiningen. Er nok ikke så nervøs denne gangen som i vinter. Vet jo at jeg er en verpehøne, så jeg satser på at jeg får ut fine egg og mannen sine små gjør jobben *bank i bordet *. Men etter egginnsetting så starter hel.... XXX-er alt for at dere "også" lykkes!! Klem Hei :-) Dette er faktisk 3. forsøket vårt, hadde 2. forsøket i juni. Vi hadde også egg i fryseren etter 1.forsøket, 5 stk., og ingen overlevde tiningen hos oss heller. Jeg har også hatt mange egg, 23 på første og 19 på andre, uttaket gikk kjempefint begge gangene merket lite bortsett fra de 2 siste eggene på det siste uttaket. Det går nok bra skal du se ;-) De er veldig flinke på RH og passer på at du har nok smertestillende under uttaket, sykpleieren holder deg i hånda. Jeg har akkurat begynt på spray nå og er litt misunnelig på deg som er så nære uttak ;-) Det virker så langt frem foreløpig... Lykke til på ul imorgen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67897-luckyto/#findComment-318410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.