Gå til innhold

Har jeg fått sopp? Please svar, noen!

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret og irritert

Har fryktelig kløe der nede. Svir også. Har melkeaktig utflod. Er det sopp? Er nettopp kommet hjem fra syden, brukte tampong der. Har det betydning mon tro? Hva kan jeg gjøre for å stoppe kløen? Har hørt om noe på radioen, Canesten eller noe sånt. Noen som har prøvd det?

Please svar meg noen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67903-har-jeg-f%C3%A5tt-sopp-please-svar-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er utfloden litt kornete, som risengryn?

Det høres ut som sopp. Veldig vanlig å få det etter syden - tur. (Fuktighet og varme etc.).

Men slapp av: Det er helt harmløst. Kjøp Canesten, stikkpille® + krem reseptfritt på apoteket. Den lindrer symptomene veldig fort. Bruk truser av ren bomull, ikke for stramme klær, vask undertøy på 60 grader.

Ikke sex før du er bra.

Blir du ikke bra etter Canesten-kuren, tar du en tur til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...