Gå til innhold

Sex etter at gutten har fått orgasme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

9

• SierDuDet

8

• melankolsk

6

• nanna

4

Mest aktive i denne tråden

Noen av oss gutta kan klare det der, men det er langt i fra alle :)

Enkelte av oss er rett og slett å regne som gaver fra Gud.

Feel my heat takin' you higher, burn with me, Heaven's on fire,

Paint the sky with desire, angel fly, Heaven's on fire

så du har god musikksmak?

Jeg er mye (bl.a. noe stor i kjeften til tider..), men lettskremt er jeg nok ikke:-)

*ypper seg*

Gumler du is etter treningsøkten nå da? *mobber*

Lettskremt skapnordlending er hva du er ;)

Nei, det blir pizza ikveld, så snart vi får kontakt med en siste person.

Lettskremt skapnordlending er hva du er ;)

Nei, det blir pizza ikveld, så snart vi får kontakt med en siste person.

Pizza hørtes godt ut ja. Lurer på om jeg skal stjele det tipset:-)

Hmm, men jeg gidder ikke gå ut så det får vel bli Peppe's da. Lat i dag *gjesper*

Jeg tror jeg tar en øl for å markere at det er helg ihvertfall: *skål*

Annonse

Pizza hørtes godt ut ja. Lurer på om jeg skal stjele det tipset:-)

Hmm, men jeg gidder ikke gå ut så det får vel bli Peppe's da. Lat i dag *gjesper*

Jeg tror jeg tar en øl for å markere at det er helg ihvertfall: *skål*

Bra med jenter som drikker øl, forøvrig ingen overraskelse at du gjør det da ;) Andre av oss driver ikke med sånt på en fredagskveld..

Selvfølgelig hadde han siste kompisen akkurat spist så vi må utsette pizzaen til ikveld.. hvis ikke vi finner en tredje mann nå da.. *skule på tigertrollet*

Bra med jenter som drikker øl, forøvrig ingen overraskelse at du gjør det da ;) Andre av oss driver ikke med sånt på en fredagskveld..

Selvfølgelig hadde han siste kompisen akkurat spist så vi må utsette pizzaen til ikveld.. hvis ikke vi finner en tredje mann nå da.. *skule på tigertrollet*

*nikker*

Ja, gidder du å vente litt da bare. Skal bare sminke meg litt og sånn..

Som om du er en total helsefreak. Dah. Skapdrikker muligens, men jeg synes å minnes en melankolsk i en någet redusert tilstand forrige helg?..

;P

*nikker*

Ja, gidder du å vente litt da bare. Skal bare sminke meg litt og sånn..

Som om du er en total helsefreak. Dah. Skapdrikker muligens, men jeg synes å minnes en melankolsk i en någet redusert tilstand forrige helg?..

;P

Ja, det er mulig, men det ville ikke jeg huske :)

Hvis du ikke rekker det så skal jeg holde av et stykke til deg jeg ;)

Annonse

Det er jo ikke sikkert at dette er tilfellet da, men jeg har hørt fra sikre kilder at noen menn later som om det går for dem fordi de merker at det ikke kommer til å fungere.

Og da er det jo klart at tissen kommer til å være stiv en stund til :-)

Det er jo ikke sikkert at dette er tilfellet da, men jeg har hørt fra sikre kilder at noen menn later som om det går for dem fordi de merker at det ikke kommer til å fungere.

Og da er det jo klart at tissen kommer til å være stiv en stund til :-)

Hmm - men man merker da om det kommer noe ut etterhvert...hvis du skjønner hva jeg mener? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...