Gjest Dipsey Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Heigodtfolk! Var til kontroll på RH i går. DET GIKK FINT! sprøytestart i ettermiddag (gruer). Moren min og jeg tok nattoget inn, jeg fikk klart ikke sove mer enn 1 times tid. Kom opp på RH, venta en halvtimes tid, og kom inn til en ny lege som jeg ikke har vært hos før (Dale). Ul gikk fint, bortsett fra at han trykket og var litt stygg med meg.. Fikk først forespeilet at jeg kunne ta videre ul hos gynekologen her i lokalmiljøet. Men ojsann, pga. pcos'en kunne det være best om jeg kom inn igjen der....til TIRSDAG!! Jaja, får vel det tenkte jeg! Fikk time til blodtaking FØR kl 09. og ul time kl 13. Bestemte meg for ikke å ta toget! Ble jo skikkelig dårlig av det jo! Ringte legen som igjen skulle prøve å ordne slik at jeg kunne ta fly.......men...alltid et men! Så til tirsdag skal jeg da reise alene, med fly, til Gardermoen, hvor jeg AAAAALDRI før har vært, skal så finne veien til et flytog, oj oj oj! jaja! Hvis skysskontoret, vil godkjenne at jeg skal ha fly da!! skal ringe etter 12 i dag... Vel, vi valset rundt der i hovedstadens skitne gater. Så horer og uteliggere, ja litt av hvert...hehe! Handlet litt og spiste på Aker brygge. Fint vær ble vi jo også tildelt! Hjemreisen bekreftet nok en gang at jeg ikke lyster for å fly til tirsdag...jeg ble sååååå dårlig!! Det var sååå godt å komme hjem til min bedre halvdel! Ikke minst sove i min seng..sove..ZZzzZzzZZZ Noen som skal chatte i kveld??Mannen skal jobbe natt, så jeg stikker nok innom i 22 tiden for å sjekke trykket!! Takk for at du leste hele, og leste du ikke hele, nei så gjør ikke det noe heller... ) Stor koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67924-min-tur-til-rh-litt-lengde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demeter1 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Flott at du kommer i gang! Måtte flire litt da jeg leste innlegget ditt, Gardermoen finner du helt sikkert ut av. Du følger bare skiltene til flytoget, kjøper billett i luka (kjøpt tur retur, 140 hver veg) - og så stempler du billetten i slusa med stripa ned til venstre. Og skulle du ikke få det til (man fomler jo gjerne noe første gangen), så står det en snill uniformmann der og sier hva du skal gjøre (eller i verste fall slipper deg gjennom manuelt...) Når du skal tilbake, går du rett på toget. Billetten (den du ikke har brukt og som ikke er stemplet på baksiden) stikker du inn i slusa når du kommer til Gardermoen. Lykke til både med reisen og babyprosjektet!! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67924-min-tur-til-rh-litt-lengde/#findComment-316273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.