Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei jeg er ei jente på 28 år. Har født et barn for 4 år siden, en abort for et år siden.

Nå viste ultralyden at jeg er gravid i 6 uke men at jeg igjen blør fra livmora. ikke fra egget men et lite stykke ved siden av. Etter at jeg var hos legen i går så har jeg begynt å blø mye mer. Det er kommet et lite brunOransj klump ut på str. med 1 krone. Er dette egget? Bør jeg ha noe utskrapning eller skal det bare rense seg selv slik som det gjorde sist gang.(Jeg ble sendt på sykehuset for undersøkelse sist gang.) Er det sånn at jeg bare var heldig som klarte å holde på gutten min. Hvorfor er det sånn at jeg mister gang på gang. Har en liten mistanke til at jeg har hatt en abort i mellomtiden også men davar mensen bare en uke forseint så jeg oppsøkte ingen lege eller tok noen test. Ved vanlig menssmerter har nesten like vondt som når jeg aborterer. Det er sånn at jeg er nesten sengeliggende hvis ikke jeg tar medisinene. Har dette noen innvirkning på aborten\e. Kan sex ha noen medvirkning på aborten? Kan det gjøre sånn at jeg får lettere rift eller sprekker i livmoren!

Kan hard og tøff sex utenom graviditet være skadelig? Kan det lage sår som evt. kan sprekke opp ved en graviditet?

Jeg tar ingen medisiner\røyker\drikker alkohol når jeg er gravid. Bruker allergimedisiner ellers. og ved behov når jeg er gravid så bruker jeg kun polaramin som legen har sagt jeg skal bruke ved allergi.

Det er mange spørsmål jeg har men prøv vær så snill å svar på de fleste av dem!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67953-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...